Breaking News

Saturday, December 7, 2013

Ngeri: Bunuh, Cincang & Minum Darah Isteri

 
Bunuh, Cincang & Simpan Isteri Dalam Freezer

Bunuh, Cincang Tubuh & Minum Darah Isteri


Bunuh, Cincang Tubuh & Minum Darah Isteri. Bunyinya sungguh mengerikan. Hanya manusia yang dirasuk syaitan yang boleh melakukan perkara macam ni. 

Inilah kisah yang terjadi ke atas sepasang suami isteri di india. Si suami, yang dikenali sebagai Girish Khote, 35 tahun, didakwa membunuh isterinya, Madhuvanti warga Perancis. Tidak cukup dengan pembunuhan tersebut, beliau juga bagaikan dirasuk beliau apabila turut menyincang tubuh isterinya menjadi empat bahagian dan menyembunyikan tiga bahagian terputus di dalam peti sejuk dan yang keempat di dalam bilik tidur di rumah mereka di Mira Road. 

Bergaduh Sebelum Pembunuhan

  
Sebelum pembunuhan berlaku, pasangan Girish dan Madhuvanti yang telah berkahwin pada 20 Jun 2006 dipercayai bergaduh apabila  si isteri dilaporkan mengancam untuk pulang ke Perancis selama-lamanya kerana sebab-sebab yang masih belum diketahui.  

Si suami kini telah ditangkap dan direman untuk siasatan lanjut. Hmmmm....tak boleh bayangkan ada orang sanggup buat macam ni..tengok rupa tak brutal...

13 comments:

  1. ya ampun...ingat istrinya aginga yam nak cicncang...inilah kalau syaitan memepengaruhi tbuh manusia

    ReplyDelete
  2. kesian isteri dia dpt suami mcm nih..syaitan bertempuk tampar tergolek2 nampak ank adam lebih syaitan dari depa..

    ReplyDelete
  3. Dunia hari ni. Sampai minum darah, boleh jadi geng raja bersiung jugak ni.. Hehe..

    ReplyDelete
  4. pergh dasyatnya..kejam btul suami dia ni..

    ReplyDelete
  5. bahaya tahap gaban sungguh klik sini heee

    ReplyDelete
  6. fuh...ini ketegori kejam tahap gaban ini...kekejaman manusia kadang2 memang tak boleh diterima akal...

    p/s: klik nuffy sini

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. Dia ingat dunia ni tak ada undang-undang ke.

    ReplyDelete
  8. suami yang kejam...macam mana la dia tergamak buat semua tu..memang giler

    ReplyDelete
  9. Ntah le...manusia sekarang sukar difahami sikapnya.

    ReplyDelete

Designed By