Breaking News

Sunday, December 29, 2013

Ngeri: Ibunya Di Bunuh Kejam!!!

Thumb 0592 
Mangsa Kekejaman Anak Sendiri 

Ngeri: Ibuya Di Bunuh Kejam!!!

 
Ngeri apabila seorang Ibu malang dibunuh kejam oleh anaknya pada malam Krismas. Ketika kedatangan polis kesan darah berselerak diseluruh ruang tamu.

Mayat wanita itu hampir tidak dikenali kerana tubuhnya hampir luluh dipukul dengan kayu besbol serta ditikam dengan pisau.  Matanya juga pecah kerana dirodok dengan sebilah pisau yang masih melekat di soket matanya. Sedihnya dan tak boleh bayangkan!!!

William Brandon Aydelott

William Brandon Aydelott

 
William Brandon Aydelott yang baru berusia 17 tahun mengaku membunuh ibunya. Sewaktu direman untuk siasatan, Barandon kelihatan tersenyum tanpa menunjukkan sebarang rasa kekesalan atau kesedihan. Ini yang dikatakan sakit jiwa tahap kronik!!!

p/s: Pastinya seluruh tubuh budak ni dikuasai oleh syaitan. Nauzubillahiminzalik,..janganlah kejadian macam ni berlaku kepada kita semua.

14 comments:

  1. Sesuka hati dia saja nak cabut nyawa.

    ReplyDelete
  2. ya ampun..inilah akibat syaitan menyelubungi tubuh manusia

    ReplyDelete
  3. Hmmm... sama macam kes dengan arwah Mak Yam, apabila manusia hilang pertimbangan...

    ReplyDelete
  4. Eeee takutnya :( kesian ibu dia haih. Gila!!!

    ReplyDelete
  5. Macam2 hal..kesian ibu yang melahirkan..

    ReplyDelete
  6. Astagfirullah.. ngerinya.. memang masalah mentallah klu snggup buat mcm tu... menakutkan..

    ReplyDelete
  7. ngerinya.. memang dirasuk oleh syaitan.. :(

    ReplyDelete
  8. Hidup tanpa pedoman dan pegangan agama...beginilah jadinya. Salah siapa?

    ReplyDelete
  9. kalau ibunya masih hidup, mesti dia rasa menyesal lahirkan ank mcm binatang ne..sorry 2 say lah.. gila ke apa bunuh ibu sndiri pastu boleh pulak tsenyum. eee geram aku!

    ReplyDelete
  10. apa yang ada di otak anak itu ya

    ReplyDelete

Designed By