Breaking News

Saturday, January 11, 2014

30 Minit Yang Berharga

 
12 Cara Senaman Untuk Kurus Dan Sihatkan Badan

You all nak kurus dan sihat? Mestilah nak kan!!!

Ok kalau nak. Jom ikut kita. Simple aje :

1. Tak perlu diet kaw-kaw
2. Tak perlu pergi Gym
3. Tak perlu Satu Jam, Dua Jam Atau Tiga Jam. Hanya perlu 30 Minit.

Senangkan!!!

So Selamat Mencuba Semua!!!

19 comments:

  1. Saya hari-hari di sekolah kena panjat tangga ke tingkat 4. Kira senaman jugalah kan.

    ReplyDelete
  2. dah lama xbuat.. patut lah badan dah kembang skg nie... hiiii

    ReplyDelete
  3. kat tempat kerja pun boleh buat nie..ambil masa 5 min sehari pun dah ok.. :-)

    ReplyDelete
  4. memng simple..30 minit sudah ckup..
    tapi pmulaan nak strt memng azab :)

    ReplyDelete
  5. x dapat nk tengok gambar apa.. mgkin tenet saya yg problem kot..

    ReplyDelete
  6. Buat superman tu jer la Raudzah... ;D sambil tengok tv pun boleh... hehehe...

    ReplyDelete
  7. dulu sye rajin buat yg glute bridge tuh..hehehe..skrg malas pulak nak bersenam..adeh

    ReplyDelete
  8. hehe. Dah lama tak buat sebenarnya. Heee

    ReplyDelete
  9. senaman mudah je.. berjalan kaki pun senaman.. dan org Islam senaman utama adalah solat... :)

    ReplyDelete
  10. suka entri ini.. boleh buat sendiri di rumah dan fleksibel.. menabung 1kali taylor dan 3 kali ikea.. :D

    ReplyDelete
  11. ika sangat2 tidak gemar bersenam mihmih, tapi jogging tu amalkan juga laa..
    bersenam2 juga, pemakanan pun kena jaga, tak perlu diet, cukup dengan makan makanan yang sihat...

    ReplyDelete

Designed By