Breaking News

Friday, January 31, 2014

Bonus Tabung Haji 8 Peratus


Bonus 8 Peratus Untuk Penyimpan Tabung Haji

Bonus Tabung Haji 8 Peratus


Ada yang tunggu bonus dari Tabung Haji tak? Pada yang menunggu, ada berita baik untuk semua ya..Tabung haji dah umumkan bonus tahunan sebanyak 8 peratus bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2013 untuk semua pendeposit di Tabung Haji.

Bonus ini diwakili oleh 6 peratus bonus tahunan yang bakal dinikmati oleh 8.3 juta penyimpan Lembaga Tabung Haji (TH) sementara 7.7 juta lagi penyimpan akan mendapat Bonus Haji tambahan sebanyak dua peratus menjadikan bonus keseluruhan 8 peratus. 

Jumlah ini sebenarnya adalah sama seperti yang diumunkan pada tahun lalu. Hanya agihan yang berbeza. Bonus tahunan bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2012 adalah 6.5% manakala bonus khas sempena sambutan Jubli Emas penubuhan Tabung Haji sebanyak 1.5 peratus. Apa-apa pun Alhamdulillah masih kekal. Taklah berkurang macam ASB kan...


14 comments:

  1. hai sis salam kenal.macam best jer ada akaun tapi can bertuan heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal Rose..macam kenal aje..he..he..

      Delete
  2. ada akaun tapi masih liat masuk duit heee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. its ok suri..sikit-sikit nati banyaklah tu...

      Delete
  3. terbang bawa burung2 nuri nak cari sesuatu di sini ;)

    ReplyDelete
  4. wahh banyaknya ^_^ ... terima kasih infomasinya

    ReplyDelete
  5. banyak juga tu :)

    p/s hanya burung biru yang berterbangan di sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok kan Puteri..thanks ya for the click...

      Delete
  6. Alhamdulillah...thanks 4 the info

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. semoga bercambah2 rezeki akaun tabung haji ni & cepat sikit dpt pergi haji.. aamiin..

    ReplyDelete
  8. belum ada lagi akaun tabung haji..tapi anak² ada sebab diorang kena buka akaun melalui sekolah..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah.. tidak rugi menabung di tabung haji..

    ReplyDelete

Designed By