Breaking News

Friday, January 31, 2014

Bonus Tabung Haji 8 Peratus


Bonus 8 Peratus Untuk Penyimpan Tabung Haji

Bonus Tabung Haji 8 Peratus


Ada yang tunggu bonus dari Tabung Haji tak? Pada yang menunggu, ada berita baik untuk semua ya..Tabung haji dah umumkan bonus tahunan sebanyak 8 peratus bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2013 untuk semua pendeposit di Tabung Haji.

Bonus ini diwakili oleh 6 peratus bonus tahunan yang bakal dinikmati oleh 8.3 juta penyimpan Lembaga Tabung Haji (TH) sementara 7.7 juta lagi penyimpan akan mendapat Bonus Haji tambahan sebanyak dua peratus menjadikan bonus keseluruhan 8 peratus. 

Jumlah ini sebenarnya adalah sama seperti yang diumunkan pada tahun lalu. Hanya agihan yang berbeza. Bonus tahunan bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2012 adalah 6.5% manakala bonus khas sempena sambutan Jubli Emas penubuhan Tabung Haji sebanyak 1.5 peratus. Apa-apa pun Alhamdulillah masih kekal. Taklah berkurang macam ASB kan...


14 comments:

  1. hai sis salam kenal.macam best jer ada akaun tapi can bertuan heeee

    ReplyDelete
  2. ada akaun tapi masih liat masuk duit heee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. its ok suri..sikit-sikit nati banyaklah tu...

      Delete
  3. terbang bawa burung2 nuri nak cari sesuatu di sini ;)

    ReplyDelete
  4. wahh banyaknya ^_^ ... terima kasih infomasinya

    ReplyDelete
  5. banyak juga tu :)

    p/s hanya burung biru yang berterbangan di sini :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...thanks 4 the info

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. semoga bercambah2 rezeki akaun tabung haji ni & cepat sikit dpt pergi haji.. aamiin..

    ReplyDelete
  8. belum ada lagi akaun tabung haji..tapi anak² ada sebab diorang kena buka akaun melalui sekolah..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah.. tidak rugi menabung di tabung haji..

    ReplyDelete

Designed By