Breaking News

Sunday, January 12, 2014

Buku Diperlukan!!!!

 http://2.bp.blogspot.com/_JQHlIYJjwDQ/TFBuDFxPV9I/AAAAAAAAAdw/LI6VPLdXqQo/s1600/DSCN0018.jpg
Buku-Buku Ilmiah Diperlukan Segera!!!


Buku Ilmiah Diperlukan


Bila kita go thru timeline twitter kita tadi, ternampak status ni diretweet dari status shamkamikaze. Dalam status tersebut, beliau meminta bantuan rakan-rakan untuk menderma buku-buku ilmiah samaada dalam bahasa melayu/english untuk diberi kepada madrasah di Krabi, thailand. So kepada sesiapa yang ingin membantu sila lah watsapp 0106029016 ya !!!

22 comments:

  1. Semoga dipermudahkan usrusannya dear :) InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. membantu dlm apa jua bentuk , asalkan ikhlas , pahala dan ganjaran pasti ada .

    ReplyDelete
  3. dah lama x beli buku nih.. ermmm

    ReplyDelete
  4. Rumah aku pun tak banyak sangat buku.

    ReplyDelete
  5. huhu... buku agama byk dok kt kg... dan mmg syg sgt dgn buku2 ilmiah... moga dipermudahkan urusan diorg...

    ReplyDelete
  6. Terbaik.. mudah2an dpt membantu utk kebaikan bersama.. in shaa Allah..
    3x ikea.. :D

    ReplyDelete
  7. murah rezeki kerana menyebarkan.semoga dipermudahkan ;)

    ReplyDelete
  8. Idah pun sedang kumpulkan buku2 lama juga... untuk buat jualan amal bagi mengumpul dana #Misi_Kemanusiaan kami.. :)

    ReplyDelete
  9. usaha yg sangat murni.. harap ia berjalan lancar..

    ReplyDelete
  10. moga dipermudahkan usaha yang murni ni

    ReplyDelete
  11. Assalam
    Terima kasih sangat - sangat. Saya sudah panjang - panjangkan info ini. Mudah - mudahan ada respon nanti.

    ReplyDelete
  12. bersama kita membantu mereka yang memerlukan..

    ReplyDelete
  13. ala sayangnya.. buku lama2 dh dibuang. semoga usahanya berbaloi dan dpt ringankan beban

    ReplyDelete
  14. salam Maulidur Rasul.ilmu yg bermanfaat : )

    ReplyDelete
  15. semoga bantuan buku2 tersebut nanti digunakan dengan baik, ika nak bagi buku masalahnya buku2 tu semua ika nak baca hewhew

    ReplyDelete
  16. Semoga dipermudahkan segalanya.

    Ikhlas, arieon.my

    ReplyDelete

Designed By