Breaking News

Saturday, January 11, 2014

Ini Ke Dalang Tembakan Di Sabah?

 
 Dalang Tembakan Di Sabah?

Siapa Dalang tembakan Di Kota Kinabalu?


Sabah. Sabah. Kes Tembakan kembali lagi menghantui penduduk-penduduk di sekitar Kota Kinabalu. Dalang disebalik insiden tembakan tersebut masih belum dikenalpasti tapi dipercayai kumpulan tersebut dianggotai oleh sekumpulan remaja yang berpakaian hitam dan juga memakai hud hitam.

30 Sasaran Tembakan


Sebanyak 30 tempat dikenalpasti sebagai sasaran mereka. Antaranya, Kota Kinabalu, Inanam dan Penampang. Tiga kumpulan dipercayai terlibat dalam tembakan tersebut menggunakan pistol angin dan guli sebagai peluru. Sehingga kini tiada yang tercedera tapi tembakan mereka telah memecahkan cermin tingkap sebuah bank.

Tembakan Tida Kaitan Dengan Sulu?


Polis percaya kejadian tembakan di Kota Kinabalu tidak ada kaitan dengan kumpulan bersenjata Sulu atau percubaan menceroboh Lahad Datu. Mereka mendakwa bahawa insiden tembakan itu sengaja dilakukan oleh budak-budak nakal dengan tujuan untuk berseronok dan meminta semua penduduk di Sabah bertenang.

p/s: Harap-harap adik-adik yang nak jadi ganster samseng ni hentikan aktiviti bukan-bukan ya....Banyak lagi aktiviti-aktiviti lain yang lebih berfaedah k!!!!

1. Rahsia Blogger Malaysia
2. Bahaya Untuk Rakyat Malaysia  
6. Bertuahnya Dia Orang Ni... 
7. Peluang Keemasan Untuk Wanita

17 comments:

  1. mudahan keadaan di Sabah amnya kembali tenang Aamiin.. semoga dalang disebalik insiden akan cepat diberkas.

    btw ape hadiah yang tertinggal tu kak? hehe.

    ReplyDelete
  2. Boleh mati juga org klu kena senjata tu.. mudah2an berjaya diberkas & dibentras semuanya..

    ReplyDelete
  3. boleh mendatangkan kecederaan jugak tu..kenapalah suka main2 macam tu?

    ReplyDelete
  4. dah tak de kerja lain ke budak-budak ini.. moga-moga tertangkap la mereka yang membuat perkara ini..

    ReplyDelete
  5. Salam.haa bukdax² nim xde kije lewtew

    ReplyDelete
  6. Boleh pulak suka2... kalau sorang dua suka2 tu mungkin... tapi kalau dah ada team dan pula bukan 1 tempat jer dia buat keja tue... ermm...

    ReplyDelete
  7. mungkin dorang tu inginkan perhatian..semoga pihak polis dpt berkas mrk secepatnya..

    ReplyDelete
  8. ishhhh bahaya betul... boleh plak suka-suka

    ReplyDelete
  9. diorang saje nak buat kecoh agaknya..tulah macam tak ada aktiviti berfaedah je kan

    p/s tabung menyorok lagi malam ni

    ReplyDelete
  10. sepandai-pandai tupai melompat ke tanah juga tempatnya..

    ReplyDelete
  11. Dah tak ada mainan lain ke dia org ni...

    ReplyDelete
  12. xdekeje lain nk buat dh ke.. hhuu

    ReplyDelete
  13. apa nak jadi dengan remaja sekarang ini..

    ReplyDelete
  14. Assalam
    Ya Allah. Moga ada jalan untuk mengenal pasti pelakunya nanti.

    ReplyDelete
  15. yeke takda kaitan dgn sulu.. mcm susah nk pecaya je

    ReplyDelete
  16. perbuatan mereka ni hanya akan mengeruhkan lagi keadaan yang berlaku di sabah...

    ReplyDelete

Designed By