Breaking News

Saturday, January 25, 2014

Lagu Pilihan Kita Untuk Juara AJL 2013

12 Penyanyi Yang Bakal Berentap

12 Lagu Layak Ke Fnal AJL


Malam ni adalah malam penentuan untuk semua pencipta lagu, penulis lirik dan juga 12 penyanyi yang layak bertanding untuk Anugerah Juara Lagu ke 28. Berikut adalah senarai 12 lagu yang akan berentap gelaran juara AJL 2013: 

1. In Love With You - Aizat Amdan & Noh
2. Penglipurlara - Hazama & The Penglipurlara
3. Takkan Terpisah - Black
4. Kalau Aku Kaya - Awi Rafael & Altimet
5. Kau Yang Terindah - Alyah
6. Sahabat - Najwa Latif Feat. Sleeq & Shamkamarul
7. Tanda Tanya - Azlan & The Typewriter
8. Hanya Aku - Hyper Act
9. Aku Pelat-Salam Musik
10. Bahagiamu Deritaku - Hafiz
11. Ikut Rentakku - Jaclyn Victor
12. Bosan - Stacy

Hafiz - Bahagiamu Deritaku

Lagu Pilihan Untuk Juara AJL 2013


Di antara 12 lagu di atas, 3 lagu pilihan kita adalah: 

1. Bahagiamu Deritaku - Hafiz
2. Takkan Terpisah - Black
3. Penglipurlara - Hazama & The Penglipurlara

20 comments:

  1. Assalam
    Mungkin 'kalau aku kaya' . Kami rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin..coz lagu tu a bit catchy kan MT...

      Delete
  2. rasa macam hafiz jer... bahagiamu deritaku...

    ReplyDelete
  3. lagu hafiz sedap saya suka tapi sapa yang berjaya ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita pun suka suara dia suri..very the emotional...

      Delete
  4. baru saya tahu mlm ni ada live juara lagu ... tertinggal bas nih ... heheheee

    ReplyDelete
  5. Katanya Hafiz juara.... betul ke?.... tak larat dah nk tunggu!

    ReplyDelete
  6. aiza suka hafiz juga.. tahniah dia yang menang.. aiza tak dapat tengok ajl tu sebab ada urusan di luar pula.. tengok ulangannya nanti la.. :D

    ReplyDelete
  7. Nampaknya salah satu pilihan anda berjaya dengan cemerlang!!

    ReplyDelete
  8. Tahun ini persaingannya mmg hebat & menarik.. :)

    ReplyDelete
  9. Suara hafiz memang sedap..tidak dinafikan..

    ReplyDelete

Designed By