Breaking News

Monday, January 6, 2014

Lembu Malang Dalam Wira!!!!

 
4 Ekor Lembu Malang

Lembu Malang Dalam Wira


Bila tengok gambar lembu malang dalam wira kat atas tu kita terfikir, "genius" betul otak pencuri ni. Cuma rezeki je tak menyebelahi diaorang...Kalau tak memang selamatlah 4 ekor lembu ni...

Kalau ikutkan laporan, lembu-lembu yang dicuri dari ladang di Sungai Limau, Kulim tersebut dibius sebelum dimasukkan kedalam kereta. Nasib baik kat Kulim. Kalau kat KL alamat lembu tu "terjaga" lah sebelum sampai coz trafik jam. Tak ke haru..lembu mengamuk dalam kereta...Hmmm..

KULIM, 5 Jan -- KEJAM... Dua lelaki terpaksa meninggalkan sebuah kereta Proton Wira yang membawa empat ekor lembu yang dipercayai dicuri dari sebuah kandang ternakan, di Sungai Lembu, Bukit Mertajam selepas kereta tersebut mengalami kerosakan di Kampung Siam, Sungai Seluang, Lunas dekat sini awal pagi tadi.Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kedua-dua suspek diminta menghubungi Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kulim, Asisten Supt C. Tharmalingam di talian 04-4906222 atau membuat laporan di balai polis berhampiran.--fotoBERNAMA (2014) HAKCIPTA TERPELIHARA
Lembu Malang Dalam Wira

Lembu Akrobatik


Cuma satu je yang kita tak boleh bayangkan. Proses memasukkan lembu-lembu tu ke dalam wira bertuah tu. Lembu dan juga si pencuri tu kena ada skil akrobatik tau..kalau tak susah jugak nak handle tu..

p/s: Nway seksanya lah tengok lembu tu...Pencuri..pencuri...cuba dia diletakkan macam tu..apa rasa? Seronok agaknya!!!

24 comments:

  1. nak keluarkan lembu tu cam ner la pulak kan. kesian lembu. mendak keta.

    ReplyDelete
  2. Payah tu nak masukkan lembu 4ekor dalam wira...Berat tu! Tapi kalau dah nekad...segalanya boleh. Kesian lembu...

    ReplyDelete
  3. Huhh kreatif durjana.. mmg teraniaya lembu2 tu..

    ReplyDelete
  4. Assalam
    Kasihan dengan tenakan itu ya.

    ReplyDelete
  5. ada baca kat metro.sian lembu kena sumbat.

    ReplyDelete
  6. ish kejamnya buat lembu tu macam tu. Kesian lembu

    ReplyDelete
  7. puteri isi tabung...ada burung biru je :)

    ReplyDelete
  8. kasihan betul lembu tu jadi mangsa kecurian.. agaknya dah berapa banyak binatang ternakan yang dah mereka jual dengan taktik kotor tu..

    ReplyDelete
  9. kok bisa ya lembu nya di masukkan ke dalam mobil hehehe aneh deh :D
    tapi kasihan juga karena mereka (para lembu) jadi nggak bisa bergerak bebas :)

    ReplyDelete
  10. assalam...
    kesian haiwan tu jadi mangsa kerakusan manusia...

    ReplyDelete
  11. itulah hebatnya kete Malaysia... smpai lmbu pun blh sumbat... mmg org yg xde perikemanusiaan je buat ni;;

    ReplyDelete
  12. macam mna la dorang masukkan lembu tu dlm kreta..ish..ish bila tengok kesian jga kat lembu tu..emm

    ReplyDelete
  13. Terkedu sebentar melihatkan gambar lembu dalam kereta Wira tu...kalaulah orang yang melakukannya salurkan kreativiti ke arah yang baik...tentu hebat kan?

    ReplyDelete
  14. kesiannya tengok lembu2 tu, tak baik aniaya binatang T_T

    ReplyDelete
  15. wah untuk lembunya masih hidup, tp mobilnya saya rusak

    ReplyDelete
  16. tulisannya selalu inspiratif ....senang dengan blog ini

    ReplyDelete
  17. artikel yg inspiratif...makanya ini jadi blog referensi sy juga

    ReplyDelete
  18. informasi yang saya senang baca... di sini ternyata

    ReplyDelete
  19. saya terkesan, saya harus mengatakan ini kepada anda.
    www.asialive88.com

    ReplyDelete
  20. Sangat jarang saya menemukan sebuah blog yang informatif dan menghibur seperti ini.
    unovegas.com

    ReplyDelete
  21. mildcasino.com
    Blog Anda sangat penting bagi semua orang, teruslah berbagi.

    ReplyDelete

Designed By