Breaking News

Wednesday, January 22, 2014

Nursyafiqah, 2 Tahun Di Bunuh Kejam Di Paka Terengganu...


Nursyafiqah Abdullah, Di Bunuh Kejam!!! (Source)

Nursyafiqah Di Bunuh Kejam


Malang tidak mengira usia. Begitulah nasib Nursyafiqah Abdullah, dua tahun yang dibunuh kejam di sebuah rumah kosong di Paka Terengganu. 

Mayat Nursyafiqah ditemui didalam  keadaan menyedihkan di dalam bilik air rumah tersebut, oleh seorang pengawal keselamatan yang curiga dengan bau busuk dari rumah tersebut, sewaktu melakukan rondaan di kawasan perumahan berkenaan. Ketika ditemui, mayat tersebut berada di dalam keadaan terbaring di lantai bilik air. Kesan darah masih melekat dipakaiannya yang terangkat ke atas. Mangsa difahamkan di rogol dan diliwat sebelum dibunuh.


http://1.bp.blogspot.com/-8KIMik08wJc/Ut6wIwwHljI/AAAAAAAAJb8/WcnaMRtf-2Q/s1600/dibunuh.jpg
Lokasi pembunuhan

Nursyafiqah Hilang  Sejak 17 Januari


Dalam pada itu, Nursyafiqah dilaporkan hilang  sejak 17 Januari lalu. Ibunya Rabiatul Adawiyah Mamat, 28, tahun dikatakan meninggalkan anaknya di dalam sebuah kereta di depan sebuah kedai makan di Kuala Paka, dalam keadaan pintu kenderaannya tidak berkunci  untuk  menemui seorang rakan kira-kira jam 7.30 petang.

Setelah kembali ke keretanya, beliau yang bekerja sebagai pelayan di sebuah kedai makan di bandar Paka mendapati anaknya hilang. Beliau juga berkata, dia pernah menerima ugutan bunuh sebelum ni.

P/s: Kejamnya lah!! Siapalah yang tak tak berperikemanusian ni..Apalah dosa sikecil ni pada mereka ya? Dan pada mana-mana ibu bapa kat luar sana, janganlah tinggalkan anak-anak sorang-sorang dalam kereta...tak berkunci pulak tu...Hmmm. Semoga sipelaku mendapat pembalasan yang setimpalnya!!!!

26 comments:

  1. Astagfirullahal'azim... pilu membaca kes2 mcm ni.. semoga Allah menjatuhkan imbalan yang setimpal kepada pelaku

    ReplyDelete
  2. kejamnya.. apalah salah budak tu sehingga sanggup dibunuh? :(

    ReplyDelete
  3. manusia yang tidak berhati perut.. tunggu la balasan nya nanti..

    ReplyDelete
  4. hari2 ada je kes bunuh melibatkan kanak-kanak bawah 12 tahun.. dah xde sifat perikemanusiaan dah dalam diri si pelaku... si ibu pon cuai.. mmg xsepatutnya tinggal anak dalam kereta.. 7.30 malam pulak tu..

    ReplyDelete
  5. Nauzubillah...! Apa la yang ada dalam kepala si pembunuh tu agaknya ya semasa dia menyiksa arwah...

    ReplyDelete
  6. takziah buat keluarga mangsa.. mmg tak berperikemanusiaan..

    ReplyDelete
  7. tak tercapai dek akal orang yg sanggup bunuh kanak-kanak nie.... cepat2 lah polis siasat dan tangkap pembunuh...!!

    ReplyDelete
  8. aduhai..bahaya betul..sian adik tu..al fatihah...:'(

    ReplyDelete
  9. memang amat sedih...manusia sudah hilang pertimbangan...kepada ibu bapa...tolonglah...fikir dulu kesan yang akan diterima bila sesuatu tindakan yang kita lakukan....semoga pembunuh dapat ditangkap secepat mungkin dan berikan hukuman yang setimpal....takziah buat keluarga arwah...

    ReplyDelete
  10. kesiannya~kenapa la sanggup berbuat kejam dengan budak yang tak reti apa-apa lagi hmm

    ReplyDelete
  11. kesiannye, arap pelaku tu cpat2 kn tangkap...

    ReplyDelete
  12. kejam betol manusia ni....budak tu bukannya tau ape2....takpelah syg..kamu ditempatkan disyurga...takziah buat keluarga mangsa

    ReplyDelete
  13. dalam berita tv tadi ckp budak ni kena rogol n liwat....kejammnya...

    ReplyDelete
  14. dalam berita tv tadi ckp budak ni kena rogol n liwat....kejammnya...

    ReplyDelete
  15. kejam nye..macam takde sifat manusia plak hurmm..dunia skg semakin teruk

    ReplyDelete
  16. kejam..kesian budak yang tak berdosa tu. Harap ibu bapa pun tak sesuka hati biarkan anak mereka seorang dalam kereta macam tu..haihh

    ReplyDelete
  17. puteri isi tabung...tapi macam selalu, burung biru sahaja yang berterbangan

    ReplyDelete
  18. kejam banget,patut dihukum berat pelakonnya

    ReplyDelete
  19. Astagfirullah.. kejamnya.. tak berperikemanusiaan langsung. semoga pelakunya dpt diberkas & dihukum!!

    ReplyDelete
  20. Sbnr nye statemnt mak die tggl die dlm keta tipu je..laporn sbnr die bg anak die kt pakwe die..then baru anak die hilangbn pkwe die suro mak die buat report palsu ckp anak kena culik..ble dah jmpa mayat bru kantoi mak buat buat report plsu sbb tu mak2 skali kena tahan..

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Done. Thanks ya sudi singgah Blog Santai...

      Delete
  22. Mcm mane ye kesudahan kes adik syafikah ni menurut sumber terbaharu bekata kanak2 ini tidak dirogol tau diliwat,tp dipijak perut hingga mati bg megeluarkan dadah yg ditelan kanak2 itu..suspek menjadikan kanak2 itu seperti keldal dadah,dipaksa telan pil kuda untuk disorok..kerana bebagai cara sudah dicuba oleh suspek untuk paksa kanak2 itu muntah dan megeluarkan dadah itu tp x bejaya..ada penduduk yg melihat suspek menyelamkan kanak2 itu didalam sungai,tp org tu ingat seorg ayah sdang megajar anaknya berenang,setelah tidak bejaya juga menbuat kanak2 itu muntah,akhirnya kanak2 itu dipijak2 hingga keluar usus dan ususnya pula dipotong bg mendapatkan dadah yg disimpan dlm perut kanak2 itu...nauzubillah,semua ni bepunca angkara dadah,.

    ReplyDelete
  23. Angkara dadah manusia menjadi syaitan yg betopengkan manusia..kat malaysia ni mcm dah tak pelik kes2 yg sebegini belaku..manusia akhir zaman skrg ramai yg betopengkan syaitan..tiada hati perut,pemikiran,belas kasihan dan hati nurani..Al-fatihah untuk insan kecil ini,tempatnya lebih aman,bhgia,tenang dan damai,Disyurga ALLAH,walau pun cara pemegianya amat memilukan dan menguris hati perasaan setiap insan,ALLAH MAHA PEGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

    ReplyDelete
  24. Walau pun kisah ini sudah setahun belalu..apakah balasan yg diterima oleh pembunuh itu dan masih ramai lg ke org yg behati syaitan mcm tu kat Malaysia ni..sampai skrg sy masih tefikir dimana hati nurani,kasih syg dan belas kasihan manusia skrg ini...

    ReplyDelete

Designed By