Breaking News

Saturday, February 8, 2014

Di Penjara Kerana Inaya Anak Kucing...

Bersedia Untuk Menyiksa Kucing

Di Penjara Kerana Inaya Anak Kucing


Seorang lelaki berusia 24 tahun dari Marseilles, Farid Ghilas, telah dijatuhkan hukuman satu tahun penjara kerana telah menginaya seekor anak kucing. Kejadian itu telah divideokan dan diupload ke facebook, yang menyebabkan kemarahan orang ramai. 

Selepas video itu diupload, ribuan bantahan telah diterima yang mahukan Ghilas dihukum. Petisyen yang ditandatangani oleh 260,000 orang telah berjaya diperolehi yang membawa kepada pendakwaan dan hukuman tersebut. Eloklah tu..jahat sangat!!!

Sempat Berposing Sebelum Menyiksa Kucing
Bersedia Untuk Membaling
Hayunan Kucing Ke Udara

Anak Kucing Patah kaki


Dalam pengakuannya di mahkamah, beliau mengatakan sewaktu beliau berjalan-jalan di kawasan sebuah rumah pangsa, ada seekor kucing datang ke arahnya. Tanpa berfikir panjang beliau terus mengambil dan membaling anak kucing tersebut dengan sekuat hati ke arah dinding rumah pangsa tersebut dengan niat untuk bersuka-suka. Ooo..nak suka-suka ya...Banyaklah cantik. Nasib baik anak kucing yang dikenali sebagai "Oscar"  masih panjang umurnya dan hanya patah kakinya apabila terjatuh.

UlarSawaAnakKucing
Bagi Ular Makan Kucing (Source)

Bagi Ular Makan Kucing


Bila baca kes di atas, teringat kes bagi ular makan kucing yang kecoh tempohari. Seeloknya "mamat" tu juga dikenakan tindakan seperti ni. Kejam giler!!!


16 comments:

  1. Replies
    1. Betul tu Lyn..suka-suka hati dia orang je siksa binatang...

      Delete
  2. seronok pulak manusia tu buat haiwan sakit :' nanti dia jugak akan rasa sakit yang sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Shafiq..kalau dibayar cash mesti ramai yang tak sanggup buatkan!!!

      Delete
  3. kalau kita di seksa kita tak sukan ..begitu juga haiwan

    ReplyDelete
  4. Mmg ptt kna pnjara.. Spttnya buat blik mcm dia buat kt kucing tu bg setimplkn..

    ReplyDelete
  5. Mmg ptt kna pnjara.. Spttnya buat blik mcm dia buat kt kucing tu bg setimplkn..

    ReplyDelete
  6. salam ziarah...

    dengar cerita pun dah sakit sangat hati ni...kejam !...tiada hati perut...walaupun haiwan , mereka juga makhluk bernyawa.. kejam !..kejam !

    ReplyDelete
  7. teruk kalau ad manusia mcm gitu..tulh blsnnya..

    ReplyDelete
  8. Elok dihukum campak mcm kucing tu juga...!

    ReplyDelete
  9. Org rosak otak ni.. patutnya dipenjara terus... kucing pun bernyawa juga mcm manusia... kejam2...

    ReplyDelete
  10. takda kemanusiaan org2 diatas.. geramnya

    ReplyDelete
  11. ishhhh geram betul noe...panas hati dibuat nya...kurang ajar betul...

    ReplyDelete
  12. zalimnya.. memang patut dihukum.. di malaysia pun seharusnya dikenakan tindakan undang-undang juga terhadap pesalah yang menyeksa binatang macam tu..

    ReplyDelete

Designed By