Breaking News

Monday, February 17, 2014

Inilah Wajah Wanita, Pemuja Syaitan a.k.a Pembunuh Bersiri

Miranda Barbour Bersama Suaminya, Elytte Barbour

Pemuja Syaitan a.k.a Pembunuh Bersiri


Ngeri. Usia nya masih muda, tapi perlakuannya lebih daripada syaitan. Itulah Miranda Barbour, dari Pennsylvania. Pada usia 19 tahun, beliau bukan hanya menjadi pemuja  tegar syaitan bahkan juga pembunuh bersiri. Sejak enam tahun lalu, puluhan mangsa telah dibunuh dengan alasan untuk menuntut keadilan. 

Miranda kini sedang dibicarakan kerana didakwa membunuh Troy LaFerrara di Port Trevorton pada 11 November tahun lalu. Beliau didakwa menikam LaFerrara sebanyak 20 kali sementara suaminya, Elytte Barbour, 22, menjerut leher mangsa dengan tali.

Sejarah Hitam Pemuja Syaitan


Miranda mempunyai sejarah hitam sejak berusia empat tahun. Nasib malang yang menimpa dirinya membuatkan beliau bangkit menjadi gadis liar dan mula menyertai kumpulan pemuja syaitan di Alaska pada usia 13 tahun sebelum menjadi pembunuh bersiri. Bagi Miranda dia tidak menyesal  dengan perbuatannya itu kerana baginya, dia hanya membunuh “penjahat.” 

p/s:Hmmmm..Inilah akibatnya apabila berkawan dan memuja syaitan. So guys please jangan biar syaitan menguasai diri kita..Memang parah akibatnya!!!!


22 comments:

  1. sakit mental sbb pengalaman hidup ...

    ReplyDelete
  2. kadang2 orang mental macam nie can look so normal...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. ada juga yang masih buta dengan memuja syaitan. dah terang-terang syaitan buat jahat masih buta. kurang didikan si perempuan ni.

    ReplyDelete
  4. Tulah akibatnya kalau berkawan dengan syaitan...

    ReplyDelete
  5. muka nampak baik aje..hehe..tapi tak sangka lah pulak..

    ReplyDelete
  6. ye la muka macam budak baik. Takutnya!

    ReplyDelete
  7. muka suci murni, tapi hati hitam macam syaitan.... takut nya dengan org macam nie....

    ReplyDelete
  8. mmg menakut org mcm nie...mintak jauh dari manusia yg bertopeng syaitan

    ReplyDelete
  9. bersahabat dgn syaitan..mcm ni la jadinya..

    ReplyDelete
  10. Kalau berkawan dgn syaitan, perangai pun macam syaitan... Nauzubillah

    ReplyDelete
  11. begitulah apabila syaitan sudah menguasai diri..

    ReplyDelete
  12. Hmm... Bila mnusia dh jdi syaitan berupa manusia..

    ReplyDelete
  13. sadissnya.. semoga tidak ada manusia yg sperti itu lg selanjutnya, khususnya di Indo ya.. ngeri !!!

    ReplyDelete
  14. Susah klu terpengaruh..Klik nuff hari selasa...hihi....ni on line pkai hp lappy suami bawa gi kl

    ReplyDelete
  15. Nauzubillah.. semoga kita semua dijauhi dari perkara laknat ini...

    ReplyDelete
  16. kecik2 dah berkawan dgn syaitan..Nauzubillah..

    ReplyDelete
  17. memang bahaya kalau biarkan syaitan kuasai diri..sampai boleh bertindak ke tahap membunuh orang dengan kejam

    ReplyDelete

Designed By