Breaking News

Tuesday, February 18, 2014

Jelmaan Serigala Jadian

 http://animalworld.com.ua/images/2014/February/Animals/Lykoi/Lykoi-Cat-5.jpg
Kucing Jelmaan Serigala Jadian

Lycoi: Jelmaan Serigala Jadian


Inilah spesis terbaru Lykoi. Kelihatan seperti serigala jadian dan berkelakuan seperti anjing. Bulunya pendek dan hanya menutupi beberapa bahagian badannya. Walaupun kelihatan seperti serigala, kucing ni cepat mesra dengan manusia.

 
Lykoi
 http://thefeaturedcreature.thefeaturedcreat.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/02/942209_584919978209615_1992562380_n.jpg
Lykoi

Kucing ni "dicipta" oleh pasangan suami isteri terkenal, Johnny Gobble dan Brittney di Tennesse. Spesis Lykoi ini dikatakan paling mirip serigala berbanding spesis-spesis yang dicipta sebelumnya.

16 comments:

  1. mukanya comel.. tapi betul la badannya macam tak cukup zat je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah Aiza...macam kucing sakitkan..

      Delete
  2. Replies
    1. he..he..sorrylah Pha is..kira adik beradik werewolf lah...

      Delete
  3. mmg nampak macam serigala...mmg kesian tengok kucing ni...macam sakit jer...

    ReplyDelete
  4. Kucing rupanya..mmg nmpk mcm sakit RDZ

    ReplyDelete
  5. perangai ikut kucing ker ikut serigala nih ...

    ReplyDelete
  6. mak ai,.. takut ler takut, dah ler KA ni penakut kucing !

    ReplyDelete
  7. pelik muke die..cm tikkus pon ade,kucing ade,musang ade serigala pon ade..ciptaan allah..unik ;)

    ReplyDelete
  8. Ye..nampak tak sihat kucing ni.huhuhu.

    ReplyDelete
  9. erma kalau ada kt malaysia rasanya nina dh lari sbb ketakutan tgk fizikal kucing ni

    ReplyDelete
  10. oloh kesian pula tengok..macam tengah sakit je rupanya tu

    ReplyDelete
  11. bila siang asyik ada blue birds je...yang lain langsung tak nampak

    ReplyDelete

Designed By