Breaking News

Thursday, February 27, 2014

Kejamnya Manusia Ni...

Mulut Di Kunci Mangga Kerana Menangis

Mulut Di Mangga Kerana Menangis


Kejamnya seorang bapa,  Chris Elvis, 30 dari Nigeria yang sanggup mendera anaknya yang berusia 4 tahun sehingga mati hanya kerana tidak sanggup mendengar tangisan mangsa. Untuk menghentikan tangisan tersebut beliau membuat keputusan untuk menutup mulut mangsa dengan memasang mangga pada bibir kanak-kanak malang tersebut. 

Badan Di Lekapkan Seterika panas


Tidak cukup dengan mangga, beliau turut melekapkan seterika panas ke seluruh tubuh anaknya, Godrich dan kemudian mengurungnya di dalam bekas tong plastik. Selain untuk mengelakkan kanak-kanak tersebut dari menangis, beliau juga turut menganggap kanak-kanak tersebut pembawa sial.

Kekejaman ke atas mangsa hanya diketahui ibunya apabila pulang dari kerja. Namun semuanya sudah terlambat. Bayi malang itu sudah tidak bernyawa. Untuk mengelakkan dirinya dijatuhkan hukuman, si bapa yang kejam berpura-pura sakit mental. Namun pemeriksaan doktor mengesahkan beliau tidak mengalami sebarang simpton sakit mental. 

p/s: Dunia..dunia. Ramainya manusia yang dah hilang perikemanusiaan. Yang sakit mental satu hal, yang tak sakit pun pura-pura sakit. Hmm...


21 comments:

  1. eish!!!
    campak dalam gaung la bapak dia ni
    mental melampau lak =.=

    ReplyDelete
  2. mental apa??? memang kejam dan tak ada hati perut langsung... hidup macam tak ada pedoman...hu hu hu...opsss ter-emo plak iolss dear...sorry...

    ReplyDelete
  3. mmg takde hati dan perasaan langsung..cer dia dibuat mcm tu pulak..apa ke rase dia..

    ReplyDelete
  4. memang mental la bapak budak ni...langsung tak berperikemanusian. Geram betul tengok gambar tu

    ReplyDelete
  5. ya Allah, apa salah budak tu? tiada sifat kemanusiaan kesiannya :(

    ReplyDelete
  6. baik ingat kuasa Allah kembali

    ReplyDelete
  7. beri empat tiket visa jumlah kita pergi ke pusing satu dunia

    ReplyDelete
  8. memang kejam macam tu.. kasihan budak tu.. :(

    ReplyDelete
  9. Kesiannya.....
    Yg waras pulak pura pura tak waras....
    Tulah mmg melambak lambak warga depa kat sini.....kat tempat okje ni ada jugak tau orang kita kawen dengan depa Raudzah.....

    ReplyDelete
  10. Ya Allah...ada juga manusia sekejam ini......sedih.....:(

    ReplyDelete
  11. Sah! Tekanan mental! Tak mampu berfikir waras lagi dah ni.

    ReplyDelete
  12. tak ada otak kot orang yang buat neh..

    ReplyDelete
  13. Kejamnya. Lebih kejam daripada binatang kot.

    ReplyDelete
  14. ya allah...darah daging sendiri pon tergamak dia buat camtu...

    ReplyDelete

Designed By