Breaking News

Friday, February 14, 2014

Siapa Yang Sanggup Buat Macam Ni?

Embedded image permalink
Siapa Yang Sanggup Buat Macam Ni? (Source)

Siapa Yang Sanggup Buat Macam Ni?


Bila "go thru" kita punya twitter timeline petang tadi ternampak gambar ni di retweet oleh . Sedih sangat. Tak sanggup nak tengok. Gambar ni tak ada cerita dan kita tak tau samaada ianya hanya lakonan atau memang betul. 

Kalaulah gambar ni memang betul, kita tak tau nak komen apa. Kita hanya dapat doakan yang terbaik untuk pak cik ni dan anak dia. Untuk pak cik, mungkin ini dugaan dari Allah untuk mereka yang dia sayang. Untuk si anak, ambilah kembali pak cik ni..Kenapa sanggup buang dia kat situ? Semoga Allah melindungi kamu sekeluarga. Aminn!!!

p/s: Dan kepada kita semua yang masih punya parents, sayangi dan hormati mereka. Tanpa mereka kita tidak akan lahir ke dunia ni. Mereka adalah syurga untuk kita..

27 comments:

  1. Nauzubillah min zalik.. :' insan pembawa kita ke dunia tak selayaknya dilayan begini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah Shafiq...Ayah siapalah ni ya...

      Delete
  2. ade msuk paper rini kot yg ank buang ayh dekt masjid..diorng ni bruntung stil ada ayah..huhu..bley pulk buat mcm tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really cik Tim..kita dah termiss berita tu kot..

      Delete
  3. di harap si anak sempat mohon maaf pada ayahnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harpa-harap macam tulah Dhia..Sebelum terlambatkan..

      Delete
  4. bersyukurlah sebab masih tinggal berdekatan dengan ibu bapa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rindu dengan mak ayah bila baca entri berkaitan orang tua...sedih sangat..kalau boleh nak terbang balik... :'(

      Delete
    2. Doakan yang terbaik untuk mereka sis...

      Delete
  5. Astagfirullah.. jauh panggang dari api.. Nauzubillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup janganlah kita menjadi seperti mereka kan Khir..

      Delete
  6. Replies
    1. Semoga hati-hati kita kekal menyayangi mereka Fae..

      Delete
  7. YaALLAH bukan ku pinta.
    Takut cik akak tgok nie.
    Semoga sentiasa dilindungi

    ReplyDelete
  8. Huh... X sggup buat... Buat aje terbyg api neraka..

    ReplyDelete
  9. Kesiannya tengok, hati manalah yg sanggup kan... Naazubillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah Muz..tak bolah bayangkan siapalah yang sanggup buat macam ni...

      Delete
  10. kesian tengok pakcik tu..kenapalah ada anak yang sanggup buat kat parents diorang macam tu..hurmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah Puteri..siapalah yang sanggup buat macam tukan..

      Delete
  11. nina xboleh tgk gambar2 sedih macam ni.. tiba2 rasa sebak

    ReplyDelete
  12. Semoga ianya bukan realiti... hanya lakonan semata2. Tak sanggup menerima hakikat jika ianya adalah benar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah BM..kita harapkan ianya sekadar lakonan...bukan realiti..

      Delete

Designed By