Breaking News

Wednesday, March 19, 2014

Ibu Malang ini Di Pukul, Di Ludah Dan Di Maki Hamun Kerana Dadah

Foto
Ibu Malang

Ibu Malang Di Siksa Kerana Dadah 


Kerana dadah, seorang remaja yang berusia 17 tahun, hilang akal dan perikemanusiaan. Ibunya dipukul menggunakan kayu, diludah dan dimaki hamun sekiranya kemahuan beliau tidak dipenuhi. 

Anak malang ni menjadi aggresif, selepas terbabit dalam penyalahgunaan dadah. Bukan setakat ibunya yang dijadikan "punchbach", adiknya yang berusia 14 tahun juga mangsa belasahan. Di samping itu, beliau juga turut menjadikan rumah mereka di Kuala Sungai Baru, sebagai sarang tempat menghisap dadah bersama rakan-rakannya. Keadaan ini telah berlarutan selama setahun. Ini bermakna beliau terbabit dalam dadah ketika berusia 16 tahun. Usia yang sepatutnya dihabiskan di bangku sekolah..

Perlakuan Luarbiasa Kerana Dadah

Inilah angkara dadah. So kalau rakan-rakan semua ada adik atau ahli keluarga yang berkelakuan luar biasa, lakukan sesuatu. Jangan kerana sayang, ikutkan kemahuan mereka dan biarkan mereka hanyut. Apabila terjadi peristiwa seperti enam maut di Festival Muzik di Bukit Jalil, semuanya sudah terlambat.

19 comments:

  1. Replies
    1. Memang sakit hati dan sedih sangat..

      Delete
  2. Errmm... kesian si ibu ni... semuga anak2 kita dijauhkan dari najis dadah dan juga perangai syaitan nie... ameen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah acik idah..kesian sangat denagn mak cik ni...

      Delete
  3. Astagfirullah... bila dah gian mcm2 boleh terjadi.. dilaknat dunia akhirat klu mcm ni... nauzubillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedihkan Khir..Minta dijauhkan Allah..Ahli keluarga kita semua terlibat dalam gejala macam ni...

      Delete
  4. Lagi2 dadah... Hmmm... Mmg dadah ni mmbinasakan mcm arak gak sbb tu haram hukumnya...

    ReplyDelete
  5. Tidak hairanlah kalau benda ini berlaku kerana dadah. Minta kita dijauhkan dari perkara ni.

    ReplyDelete
  6. salam...

    sememangnya yg haram tu semua nya merosakkan manusia..

    ReplyDelete
  7. sabarlah hati wahai ibu dengan dugaan di berikan

    ReplyDelete
  8. bila dadah menguasai diri... sedihnya

    ReplyDelete
  9. Kesian ibu ini....
    Semuanya kerana dadah..:(

    ReplyDelete
  10. malangnya si ibu dapat anak begini..

    ReplyDelete
  11. Waaa... berita hebat-hebat kat blog Santai hari ni... hahahaha... Panas jer baca berita ni... Allahuakbar... Akhir zaman ni anak-anak boleh pukul, ludah , maki ajer maknya... Astaghfirullah... :(

    ReplyDelete
  12. kejam betul anaknya.. sanggup berbuat begitu dengan ibu sendiri.. dadah punya pasal manusia hilang pertimbangan.. :(

    ReplyDelete
  13. hmm... bila dah ketagih.. dah hilang akal yg Tuhan bagi tu..

    ReplyDelete
  14. kejam betul anak tu..sanggup memperlakukan ibunya sampai macam tu. Sedih je baca :(

    ReplyDelete
  15. ya allah, takut membaca berita mcm ni melibatkan ibu & anak..

    ReplyDelete

Designed By