Breaking News

Saturday, March 29, 2014

Kejam : Sup Kucing Jadi Hidangan


http://1.bp.blogspot.com/-OF7asDBCYBU/To8WMewCS1I/AAAAAAAALtk/TJPpeiCFMhg/s1600/cat-soup-09.jpg
Proses Menyediakan Sup Kucing

Sup Kucing Jadi Hidangan


Kalau sebelum ni ramai yang kecoh apabila seekor anak kucing di campak untuk menjadi habuan seekor ular sawa, kali ni lebih dahsyat. Beberapa ekor kucing di rebus untuk dijadikan sup bagi hidangan makan tengahari. Sebelum di rebus, kulitnya disiat dan badannya dikerat menjadi ketulan yang kecil.

Foto
KUCING malang sebelum di jadikan sup

Hmmm...apalah nak jadi jadi dengan manusia ni. Tak cukup dengan ayam, lembu, kambing dan juga ikan, kucing pun nak dimakannya. Lansung tak ada perasaan keperimanusian. Katanya nak mengakhiri kesengsaraan kucing tersebut yang cedera akibat dilanggar kenderaan. Yang pasti kucing tu segar bugar je, sebelum di rebus. Dan kalau betul-betul nak akhiri kesengsaraan berilah rawatan terbaik kat kucing-kucing tu. Apasalah nak dimakannya... 

http://yogaparatodos-en-mexico.com/images/prettyPhoto/cat-soup.JPG
Di Siksa Sebelum Di Bunuh

Sebenarnya kisah ni bukanlah sesuatu yang ganjil di negara China coz dia orang memang gemar makan sup kucing. Sedap katanya..Hmmm..

12 comments:

  1. kejamnya.. geramnya rasa bila membaca entri ini.. hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.. :(

    ReplyDelete
  2. banyak banyak binatang, kucing juga yang diaorang kata sedap. haish..

    ReplyDelete
  3. isk...mahu nangis tengok kucing diperlakukan sedemikian..huhu

    ReplyDelete
  4. Hmm. Sampai macam tu sekali. Sedihnyaaa..

    ReplyDelete
  5. Kejamnya diorang ni..kucing pun kata sedap...

    ReplyDelete
  6. Gila kejam!!.. Astagfirullah....

    ReplyDelete
  7. kejam sangat...sedih dan geram tengok kucing diperlakukan sebegitu :(

    ReplyDelete
  8. kejamnye.....itu pon boleh jadi lauk ye...

    ReplyDelete
  9. Kejam nian ya, kucing di masak untuk sop.....

    ReplyDelete

Designed By