Breaking News

Saturday, March 29, 2014

MH370: Objek Di Lautan Tiada Kaitan Dengan Pesawat

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/s403x403/1466021_423827941088047_389377418_n.jpg
MH370: Objek Yang Tiada Kaitan?

MH370: Objek Di Lautan Tiada Kaitan


Kehilangan misteri MH370 yang dikatakan berakhir di lautan Hindi kekal misteri kerana sehingga hari ke 23, tiada satu bukti yang boleh mengesahkan kejadian tersebut. Walaupun pelbagai Satellite dari beberapa negara telah mengesan beratus-ratus objek di dasar laut, namun semuanya tidak banyak membantu.

Dan semalam, biarpun Kapal China Haixun 01 dan HMAS Success sudah mengutip beberapa objek di Lautan Hindi namun tiada satupun daripada objek tersebut yang mempunyai kaitan dengan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370. Yang ada hanyalah sampah sarap yang terapung dilautan. Sukar sekali pencarian MH370. Adakah ia berada di Lautan Hindi atau sebaliknya? Pelbagai theori juga muncul. Ada yang logic dan ada juga yang memang tak masuk akal.

Apa-apa pun kita pasti pasukan SAR sedang menghadapi 7 hari terakhir yang sukar. Doakan pencarian serpihan dan kotak hitam MH370 dipermudahkan.

12 comments:

  1. Assalammualaikum...raudz,

    Moga SAR mh370 nie dipermudahkan k.. Doa kan pesawat dan anak kapal dalam keadaan baik2.. Insaallah. Kita pun tak tahu apa yg terjadi kepada mh370 nie kan..

    mselim3

    ReplyDelete
  2. Moga Allah permudahkan dlm usaha mencari MH370 ni.

    ReplyDelete
  3. Moga semua di permudah..



    P/s:lama tak bw.mood kelaut la sis..

    ReplyDelete
  4. Moga Allah permudahan. Kuasa Allah semuanya.

    ReplyDelete
  5. Semoga segala urusan dipermudahkan...
    Baru jugak tau ya...banyak sampah sarap kat laut..

    ReplyDelete
  6. semoga operasi mereka di permudahkan dan anggota2 penyelamat selamat..

    ReplyDelete
  7. Ini dah jadi operasi pembersihan lautan hindi namanya...
    Dimanakah sebenarnya MH370?

    ReplyDelete
  8. Semoga segalanya dipermudahkan lah... aamiin..
    3x nissan.. :)

    ReplyDelete
  9. semoga dipermudahkan oleh Allah urusan pencarian.. aiza tak rasa ia berakhir di situ, aa-apa pun hanya Allah sahaja yang tahu apa sebenarnya terjadi kepadanya.. menabung infiniti, maybank, infiniti..

    ReplyDelete
  10. Tulah tu.....banyak benda yg dah dijumpai tp satu pun tak de kaitan....

    ReplyDelete

Designed By