Breaking News

Saturday, March 8, 2014

Sejuk Nya...

http://3.bp.blogspot.com/-jhL6hDcmrdw/UNrf8kyRKaI/AAAAAAAAVGE/vTfG_4jbaQU/s400/10+Tempat+Paling+Panas+di+Dunia.jpg
Cuaca Panas Di Malaysia

Kalau di Malaysia ramai yang mengeluh kepanasan, di sebuah lagi Benua, ramai yang mengeluh kesejukan. Itulah fenomena alam kejadian Allah. 

Ribut musim sejuk yang kuat melanda Pantai Timur Amerika Syarikat, telah menyebabkan hujan ais, salji dan cuaca sejuk yang melampau. Keadaan ini memaksa 2,250 penerbangan dibatalkan, melumpuhkan Washington dan penutupan sekolah-sekolah dan pejabat kerajaan.

Air Terjun Niagara Membeku
Air Terjun Niagara Membeku

Fenomena sejuk yang melampau juga telah menyebabkan Air terjun Niagara di Pusat Peranginan Niagara Falls di Ontario, Kanada, membeku 

19 comments:

  1. Macam cerita frozen..salam.hujung minggu Raudzah

    ReplyDelete
  2. apa pun sabar dgn ujian dr allah.. salam sabtu raudzah !!

    ReplyDelete
  3. cantik plak tengok air terjun tu beku..

    ReplyDelete
  4. ada baca news ni itu hari...boleh keras kan...itu lah kebesaranNYA

    ReplyDelete
  5. Sangat cantik tapi berbahaya..

    ReplyDelete
  6. Wooooooo.... Niagara Falls boleh BEKU????????? Amazing!!! Amazing!!! Ya Allah... rasa berdiri bulu roma ni... seram sejuk tengok gambar tu...

    ReplyDelete
  7. Apa yg sebenarnya dah berlaku dgn fenomena dunia skrng ni ye... mudah2an kembalilah segalanya spt biasa... aamiin
    3x bc & slmt berhujung minggu Raudzah... :)

    ReplyDelete
  8. terlampau sejuk sampia boleh beku.

    ReplyDelete
  9. Allah sedang menguji kita semua..membuktikan kbesaranNya..

    ReplyDelete
  10. kejadian alam bukti kekuasaan Allah.. semoga kita semua diberikan ketabahan untuk menghadapinya.. inti, inti, komli.. :D

    ReplyDelete
  11. kalu kite kat situ camne lah rasenye...

    ReplyDelete
  12. takut dengan dunia skg... semua tunggang langgang dan tak stabil.. kat malaysia sendiri pon byk bencana yang berlaku..

    ReplyDelete
  13. Ingin jana pendapatan lumayan dgn mudah dan cepat tanpa modal,tiada penipuan??? click - http://tasks4job.com/?refer=57311

    ReplyDelete

Designed By