Breaking News

Wednesday, March 19, 2014

WW # 18: Betul Ke Berita Ni?

21 comments:

  1. sat gi ada la musibah datang tu ... inti n visa sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nauzubillah kalau betul Sis Ve..Menakutkan...Thanks for the clicks ya...

      Delete
  2. melampau betul..memang nak kena ni..

    ReplyDelete
  3. Kalau betul... tunggu saja Allah hilangkan Angola pulak dari mukabumi... Aminn Ya Rabbil Alamin...

    ReplyDelete
  4. Hanya Allah jua yg membalas kejahatan mereka semua... Allahuakbar...

    ReplyDelete
  5. hari tu tnampak jugak gambar ni..cuma kta abaikan jer, takut2 lah khabar angin jer kan.. btw, kalau betul, tunggu sajalah pembalasan dri Maha melihat kat ats skrg.hmmm dunia2

    ReplyDelete
  6. jika ianya betul, hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya..

    ReplyDelete
  7. pernah terbaca sebelum ni... wallahu a'lam..

    ReplyDelete
  8. Don't think so as I just google.

    ReplyDelete
  9. rasanya khabar angin je kot...rasanya haritu ada terbaca tentang ni

    ReplyDelete
  10. Ya Allah betul ke berita ini, moga Allah melindungi umat islam sedunia !

    ReplyDelete
  11. Harap2 ini sekadar khabar angin saja...

    ReplyDelete
  12. tipu je kot nie kak.. cer try google..

    ReplyDelete
  13. Ha..a.. Pernah gak baca tpi x tahu nk pcy ke tak...

    ReplyDelete
  14. saya pernah juga terbaca pasal artikel ni..tapi xthu betul ke x.....teruk kalau betul2 terjadi!!

    ReplyDelete
  15. Ingin jana pendapatan lumayan dgn mudah dan cepat tanpa modal,tiada penipuan??? click - http://tasks4job.com/?refer=57311

    ReplyDelete
  16. Most users have a Facebook, Twitter, or LinkedIn account. Everyday, users post on these social networking sites and earn the satisfaction of having friends and family view their posts.

    However, what if you could earn both the satisfaction of having others view your post as well as earn some extra income?

    This is where, GloballShare, steps in.

    Introducing GloballShare:

    GloballShare is a social networking platform that provides early users the ability to earn shares and use these shares to have monthly dividends. With the monthly dividends, users will earn money every month.

    As an business administration graduate, I have taken various economics classes and understand how GloballShare works.

    It works by providing users a share of the company. In stock market terms, it means that a share can be worth about $10 or $20. For this example, say that a user has 1 share of the company. This share will provide the user a monthly dividend. This dividend will be an income that the user will receive every month.
    sign up :https://www.globallshare.com/user/1895820.html

    ReplyDelete

Designed By