Breaking News

Wednesday, April 16, 2014

Adegan Cemas Di Pintu Pesawat

Adegan cemas di pintu pesawat 77 southwest
Adegan Cemas Di Pintu Pesawat

Adegan Cemas Pintu Pesawat


Adegan Cemas Di Pintu Pesawat adalah antara kisah Pelik Tapi Benar yang berlaku kepada manusia apabila gagal mengawal perasaan. Ianya boleh berlaku kepada sesiapa saja, di darat, udara dan juga dalam air.

Kisah yang berlaku dalam pesawat 722, penerbangan dari Chicago ke California, telah menimbulkan suasana panik kepada semua penumpang apabila seorang lelaki yang tiba-tiba keluar dari tandas dalam keadaan basah kuyup cuba untuk membuka pintu pesawat pada ketinggian 30,000 kaki. 

Semua penumpang bernasib baik kerana adegan cemas di pintu pesawat tersebut telah disedari oleh tiga penumpang lain yang berjaya mengawal lelaki tersebut daripada meneruskan niatnya. Bayangkan kalau tidak ada yang menyedari, pasti sesuatu yang buruk telah berlaku kan. 

Adegan Cemas Di Pintu pesawat

Akibat perbuatan tersebut, pesawat tersebut terpaksa melakukan pendaratan kecemasan di Omaha, Nebraska, sebelum meneruskan penerbangan. Hmm..nasib baik sempat diselamatkan..

17 comments:

  1. sungguh bahaya...mungkin dia lupa agaknya yang kapal terbang tgh kat atas.

    ReplyDelete
  2. Allahurobbi... menakutkan betul. Nasib baik tak jadi apa tapi dek kerana dia flight delay sebab dah terpaksa mendarat dulu tempat lain sebelum sampai destinasi..

    ReplyDelete
  3. apa yg difikir lelaki tu... keluar tandas je, nak buka pintu pesawat.. di fikir dia ada kat rumah dia kot....

    ReplyDelete
  4. ya ampun dah kenapa pg buka pintu..haha

    ReplyDelete
  5. macam2 karenah manusia neh.... shick n YEStoRIO tuk raudah...

    ReplyDelete
  6. Huh... Yg kt dlm tu lagi cemas dan seram...

    ReplyDelete
  7. mak aihh..kalau nak bunuh diri pun jangan laa libatkan orang lain...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. Ermm... lately nie rasa fobia pula nak naik pesawat... huhuhu

    ReplyDelete
  9. Fuhh merbahayakan semua tu.. mcm2 perangai manusia ni...

    ReplyDelete
  10. Fuhh merbahayakan semua tu.. mcm2 perangai manusia ni...

    ReplyDelete
  11. bahayanya macam tu.. menabung nissan, singaporeair,digi, nissan, myschick, nissan.. banyak tabung yang keluar hari ini.. :D

    ReplyDelete
  12. dia ingat pintu flight tu pintu almari ke hapa?

    ReplyDelete

Designed By