Breaking News

Friday, April 4, 2014

Edisi Kreatif - Wordless Friday

Senja Nan Kreatif
 
Senja Nan Kreatif

 Selalunya kita ada wordless Wednesday kan. Tapi hari ni kita ada Wordless Friday. 
(Not so wordless anyway). Actually kita suka sangat gambar-gambar ni. Amazing & creative kan..

20 comments:

  1. Replies
    1. Exactly Fidah..Nampak macam realkan...Salute to the Photographer

      Delete
  2. betul tu.. sangat cantik dan kreatif... esok saya nak buat jugak macam gambar ni...:D
    nak cuba try test... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeaaa...Good luck Wafa...Nanti jangan lupa upload tau..

      Delete
  3. Wahh.. cucuh rokok dgn matahari... mmg power.. :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang power Khir..Tak nak cuba ke..he..he

      Delete
  4. kreatif.. boleh pulak ada wordless friday yer.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh ajer Pha Is...Nway not that wordless pun..he..he

      Delete
  5. Assalammualaikum...raudz,

    kreatif gambar nie kan... so nice.

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam MS...

      Nice shoot kan...

      Delete
  6. Keren Mizz fotonya, kreatif banget deh..sepertinya udah cocok tu jadi fotografer mizz. :)

    ReplyDelete
  7. saya suka tgk suasana senja.....btw mmg kreatif!

    ReplyDelete
  8. Menarik, kreatif dan mudah je buat tapi tak terfikir pun...

    ReplyDelete
  9. wah...dah ada wordles friday yer...tp gbr tu mmg amazing...suka tengok

    ReplyDelete

Designed By