Breaking News

Monday, April 14, 2014

Ngeri: Lelaki Ini Ketagih Daging Manusia



Mereka Ketagih Daging Manusia

Mereka Ketagih Daging Manusia


Info Ngeri Blog Santai kali ni, ingin berkongsi kisah Ketagihan dua lelaki terhadap daging manusia. 

Biarpun pernah dipenjarakan selama dua tahun atas kesalahan mencuri lebih 100 mayat manusia dari kubur untuk dijadikan sajian harian mereka, ketagihan dua adik beradik dari Darya, Pakistan terhadap daging manusia tidak pernah berakhir.

Ratah Daging Budak Lelaki


Setelah dibebaskan pada awal tahun lalu, Mohammad Arif, 35, dan adiknya Mohammad Farhan, 30, kembali beraksi sabagai karnibal, apabila dipercayai membunuh serta meratah daging seorang budak lelaki yang berusia tiga tahun. 

Kejadian tersebut berjaya dikesan oleh penduduk kampung yang menghidu bau yang tidak menyenangkan dari rumah kedua lelaki tersebut. Hasil siasatan polis, berjaya menemui kepala kanak-kanak lelaki tersebut, manakala anggota badannya dipercayai telah dijadikan sajian oleh kedua lelaki tersebut. Ngerikan....

(Source)

19 comments:

  1. salam. rasa nak termudah pulak..ee entah macam mana la diorg makan daging manusia sedangkan diorgpun manusia..negeri!
    btw menabung michelin dan estee lauder :)

    ReplyDelete
  2. uwekk..nak muntah pula jadinya..bahaya ni..

    ReplyDelete
  3. mak ai seram ler pulak, smpi nk kuar isi perut ni dah !

    ReplyDelete
  4. aduhh seram pulak daging pun nak makan

    ReplyDelete
  5. masyaallah... mcm benda lain tak der , yg nak di mkn

    ReplyDelete
  6. isk isk terok la kan... sedap gamak nya daging manusia ni

    ReplyDelete
  7. tergamak dia bunuh orang semata-mata nak makan daging manusia...hishhh...ape punye tabiatlah...

    ReplyDelete
  8. tak ada benda lain ke diorang nak makan..

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum...wah mmg betul nak muntah jer...:)

    ReplyDelete
  10. eeeee.....takut baca cerita mcm ni...

    ReplyDelete
  11. canimals cumey la,canibals tak cumey..menakutkan instead :l apa agak ea rasa daging manusia ?hahakk

    ReplyDelete
  12. perghhh...zaman moden macam nie masih ada golongan kanibal???giler betul laa dorang nie...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  13. daging manusia pun nak dimakannya..macam takde makanan lain dah

    ReplyDelete
  14. ish ngeri nya...kenapa la agaknya jadi macam tu...

    ReplyDelete
  15. Sedap sgt kot dia rasa daging manusia tu smpai ketagih.. menakutkan.. astagfirullah...

    ReplyDelete
  16. dalam banyak-abnyak daging..daging manusaia juga yg dimkn nya..astagfirullahhallazim..

    ReplyDelete

Designed By