Breaking News

Tuesday, April 8, 2014

WW # 20: Musim Bunga Di Malaysia

Musim Bunga 

 

 Musim Bunga

 

 

 

KLIK SINI Untuk Banyak lagi Gambar Cantik Musim Bunga Di Malaysia!!


Pada setiap hari Rabu, kebanyakan penulis blog akan menerbitkan satu entri bergambar tanpa kata. "Wordless Wednesday" memberikan peluang kepada pembaca untuk membuat tafsiran tentang maksud gambar, berdasarkan kefahaman masing-masing.

18 comments:

  1. salam rabu raudzah,cantik kan..saya suka tengok warna warna bunga nie..macam bukan kat malaysia pulak

    ReplyDelete
  2. salam...cantiknya...tapi yang x tahan nye berterabur atas bumbung kereta ...penuh..apa2 pun awesome permandangan memang cantik macam di jepun musin bunga sakura.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbk... rdz z... dan semua :)
    Tahun ni paling cantik pernah tengok...tak macam tahun-tahun sebelum ni...

    ReplyDelete
  4. Musim panas telah menggalakkan bunga pokok ini dan hasilnya, kecantikkan suasana umpama musim bunga di Korea dan Jepun pula...

    ReplyDelete
  5. Cantiknye pokok tu...lebat betul bunge...terase mcm kat korea pulak...

    ReplyDelete
  6. subhanallah... cantik betul pokok2 bunga tuu... dah sama pemandangan macam dekat korea atau jepun kan...

    ReplyDelete
  7. Mmg musim bunga.. Pokok buah pun dh berbunga juga

    ReplyDelete
  8. salam rabu kak.. mcm kat luar negara laa..

    ReplyDelete
  9. Kita juga ada bunga yang boleh dibanggakan. Sangat cantik.

    ReplyDelete
  10. kota tinggi pun macam tu sis..teruja tengok..

    ReplyDelete
  11. Menarik.. cuma bila yg gugur tu layu je yg tak seronok tu... tp mmg cantik.. :)

    ReplyDelete

Designed By