Breaking News

Saturday, May 31, 2014

Kejam. Kepala Siti Soffea Di Kelar Hingga Putus

 Kepala budak perempuan  Di Kelar Hingga Putus
Leher Siti Soffea Di Kelar Hingga Kepalanya Putus  

Leher Di Kelar Hingga Kepala Putus


Info ngeri pilihan Blog Santai adalah kisah menyayat hati Siti Soffea. Budak perempuan yang berusia 2 tahun yang dikelar lehernya sehingga kepalanya putus ditebing Sungai Klang oleh seorang kenalan si ibu. Bila baca kisah ni, kita tak boleh bayangkan betapa kejamnya manusia yang melakukannya. Apa perasaan suspek pada ketika itu ya? Dan yang lebih penting, apa dosa sikecil Siti Soffea kepada beliau?

Kepala budak perempuan Di Kelar Hingga Putus
Siti Soffea Di Hampiri Suspek Yang Mengelar Kepalanya Hingga Putus

Kelar Leher Guna Jubin Seramik

 
Menurut saksi yang menyaksikan pembunuhan kejam ini, suspek, seorang warga asing dan penagih dadah mengelar leher Siti Soffea menggunakan serpihan jubin seramik dan mengisi darah kanak-kanak itu ke dalam botol sebelum meminumnya. Sebelum pembunuhan tersebut dilakukan, suspek dipercayai menghentakkan kepala mangsa dengan benda keras menyebabkan belakang kepala mangsa pecah. Sememangnya kerja gila. Hanya mereka yang dikuasai syaitan sahaja yang mampu melakukan perkara sebegini. 

 Mayat suspek kelar Siti Soffea ditemui 
Mayat suspek Kelar leher Siti Soffea Hingga Putus Ditemui

Walaupun suspek telah dijumpai mati lemas, namun kita rasa kematiannya "tidak mencukupi". Dendam kesumat yang dibalas ke atas seorang kanak-kanak perempuan yang tidak berdosa sangat kejam dan tidak berperikemanusiaan. 

21 comments:

  1. Astaghfirullah. kejam sungguh. memang tak berprikemanusiaan. hilang mana dah.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah... Sadisnya cara kematian budak tu... Nauzubillah..bukan manusia..itu iblis gayanya..

    ReplyDelete
  3. Hee geram bace ni.
    Apelah dosa si kecil yang comel ni?

    ReplyDelete
  4. memang kejam sangat2.
    dia mati pun rasa macam geram lagi.
    lebih teruk dari binatang!

    ReplyDelete
  5. kejam sangat..inilah dia syaitan bertopeng manusia..

    ReplyDelete
  6. Kanak kanak itu berjalan berseorangan dan penjahat itu berada di belakangnya , ibubapanya cuai di dalam menjaga anaknya sendiri ... sangat sedih .

    ReplyDelete
  7. Warga asing buat jenayah kat negara kita... memang sakit hati baca artikel nie.. kesian budak kecil tu..

    ReplyDelete
  8. Mmg perbuatan yg kejam dan bersyaitan... astagfirullah.. Kita serahkan kpd Allah swt untuk pembalasan kepada manusia durjana tu... segala ketentuan mmg ditanganNya..
    Al Fatihah buat arwah Siti Soffea... Al Fatihah... aamiin..

    ReplyDelete
  9. Ya Allah , apa nak jadi lah dgn negara kita ni . :'(

    ReplyDelete
  10. Sedih dengan kejadian yang berlaku. Mohon semua ibubapa beri tumpuan pada anak-anak ketika berada diluar rumah. Seperti di shopping complex, taman tema air, sentiasa temani dan awasi.

    ReplyDelete
  11. sedih baca kisah budak ni.. hanya manusia berperangai syaitan je sanggup bunuh sekejam ni.. nauzubillah

    ReplyDelete
  12. sedih sangat bila baca kisah adik Soffea ni..memang zaman sekarang ibu bapa kena lebih alert dengan anak-anak mereka.manusia makin hilang kewarasan, dah lagi kejam dari binatang.

    ReplyDelete
  13. kejam....takde motif langsung nak bunuh budak tu...nilah akibat pengaruh dadah..

    ReplyDelete
  14. bila tonton berita ni di tv3, saya tersentak dan memandang anak sendiri y seusia soffia..sedih sangat..kenapa ada orang y zalim macam ni..

    ReplyDelete
  15. cuai betol mak bapak dia.

    ReplyDelete

Designed By