Breaking News

Saturday, May 24, 2014

Penangan Dyana Sofya


dyana sofya 
Dyana Sofya

Penangan Dyana Sofya


Penangan Dyana Sofya memang luar biasa. Sejak pengumuman beliau sebagai calon DAP bagi Parlimen Teluk Intan, populariti Dyana Sofya memuncak sekelip mata. Hampir setiap hari ada saja berita tentang gadis cantik ini di media sosial. Ada-ada aje isu yang timbul. Ramai juga yang berebut-rebut untuk memberikan komen tentang kecantikan gadis ini. Termasuklah KJ yang mengingatkan orang ramai bahawa pertandingan PRK Teluk Intan bukanlah pertandingan ratu cantik. Hmm..

penangan dyana Sofia
Dyana Sofya
penangan dyana Sofia
Hanya orang Bodoh Mengundi Berdasarkan Kecantikan

Dan Menteri Kesejahteraan Bandar, perumahan dan Kerajaan Abdul Rahman Dahlan juga tak ketinggalan mengingatkan orang ramai bahawa hanya orang bodoh sahaja mengundi berdasarkan kecantikan. Kesian Dyana Sofya. Kecantikan paras rupa beliau lebih diperkatakan berbanding keistimewaan yang ada padanya seperti yang dinyatakan oleh Marina Mahadhir.

penangan dyana Sofia
Dyana Sofya

Dyana Sofya Di Kejar Paparazzi


Ini belum lagi lagi kes beliau dikejar paparazzi disepanjang kempen yang dijalankan. Ramai yang mengekori beliau untuk mengambil gambar dan berselfie dengannya. Poster-poster beliau dalam pelbagai aksi juga turut menjadi rebutan. Inilah penangan Dyana Sofya...gadis cantik yang berbakat besar. Kalau ditakdirkan Dyana menang mungkin selepas ni ramai lagi gadis cantik yang terpelajar akan muncul sebagai calon. The Beauty with the Brain. Good Luck Untuk Dyana Sofya...

15 comments:

  1. pergh pergh T_T
    memang cantik kan.
    huhuhu.
    goodluck lah untuk dia jugak hikhik

    ReplyDelete
  2. she's quite a charming and young politician.

    ReplyDelete
  3. Next time boleh lah Nora Danish lak bertanding kan :D

    ReplyDelete
  4. Cara perawatannya pasti maksimal ya, salam kenal

    ReplyDelete
  5. Sangat bagus untuk dijadikan panduan bagi yang mau cantik, benarkan?

    ReplyDelete
  6. Keren dan menarik artikelnya, terus update ya!

    ReplyDelete
  7. petang ni ada program berselfie bersama dyana sofya kat menara condong teluk intan.. kalau dekat, saya pun teringin nk pi.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah ada program berlselfie lagi ya..he..he..Mesti ramai yang tak nak lepas peluang nanti tu..

      Delete
  8. Saya pulak kata, "hanya orang buta sahaja undi orang bodoh."

    ReplyDelete
  9. Undi punya hal, kenapa cantik pulak yg nak di persalahkan huhu..

    ReplyDelete
  10. memang cantik tapi ni kan masa depan rakyat..tak payah nak dicampur aduk...

    ReplyDelete

Designed By