Breaking News

Wednesday, May 28, 2014

WW # 25 : 12 Sebab Kenapa Panda Gergasi Istimewa

12 Sebab Kenapa Panda Gergasi Istimewa

Pada setiap hari Rabu, Blog Santai akan menerbitkan satu entri bergambar tanpa kata. "Wordless Wednesday" memberikan peluang kepada pembaca untuk membuat tafsiran tentang maksud gambar, berdasarkan kefahaman masing-masing.

16 comments:

  1. Makan aja si panda ni malah kuat berak juga..haha
    btw jemput blogwalking ke blog saya http://www.kacamataview.com/

    ReplyDelete
  2. lagi satu, sbb dia soft dan comel...hhee

    ReplyDelete
  3. panda comel jugak. hihi. teringat kungfu panda.. adakah? hihi

    ReplyDelete
  4. panda i pun special tau dear...hik hik hik...

    ReplyDelete
  5. wow.. x sangka byk kelebihan panda2 ni.. walau ramai yg x puas hati ngan panda2 ni.. mereka ni comel sgt.. and sy suka sgt :)

    ReplyDelete
  6. salam. now i know heee apapun comel panda ni hehe

    p/s menabung lacytacyd :)

    ReplyDelete
  7. WW, tapi dalam gambar tu ada perkataan jugak..tak aci.

    ReplyDelete
  8. Panda oh panda... Kalaulah tapir sepopular panda!

    ReplyDelete
  9. tak keje lain dah panda ni...mencari buluh je kejenya...pastu makan n berak buluh...hehehe...

    ReplyDelete
  10. Hargailah haiwan tempatan... Panda bukan haiwan negara kita yg perlukan perlindungan dgn belanja yg besar dari kita.. Martabatkan haiwan2 tempatan negara!!.. :D

    ReplyDelete
  11. one thing yang penting..panda memang comel...hahaha

    ReplyDelete
  12. Kesian binatang lain sejak panda hadir... huu

    ReplyDelete

Designed By