Breaking News

Friday, June 13, 2014

Masak Kari Mayat

 Foto 
Kanibal Pakistan: Masak Kari Mayat

Masak Kari Mayat


You all ingat tak lagi dengan kes dua orang beradik-beradik dari Pakistan yang digelar kanibal? Pada yang dah lupa dua lelaki tersebut telah ditangkap penduduk kampung kerana didakwa memakan mayat bayi yang berusia dua hari. Ketika ditemui polis, hanya kepala bayi tersebut yang dijumpai. Bahagian tubuh yang lain telah telah dimasak dan dijadikan kari. Kari tersebut kemudiannya telah dijadikan hidangan makan tengahhari mereka..Hmmm...

Setelah pihak pendakwa berpuas hati dengan perbicaraan kes tersebut, kedua-dua adik beradik tersebut telah dijatuhkan hukuman penjara selama 11 tahun. Kes itu telah disebut di mahkamah Pakistan semalam. Sebelum kes ini dibicarakan, kedua-dua mereka juga pernah ditahan kerana pernah memakan mayat di kampung yang sama pada 2011. Akibat perbuatan tersebut, mereka telah menjalani hukuman penjara selama dua tahun.
  
p/s: Tengok muka dia orang pun mengerikan...Hmm.. 


19 comments:

  1. Nasib baiklah dapat tangkap "setan dua ekor" ni, kalau tak, entah berapa ramai lagi jadi mangsa. 11 tahun penjara rasanya tak cukup, patutnya 140 tahun barulah adil.

    ReplyDelete
  2. astagfirullah,ganas sungguh ore nim

    ReplyDelete
  3. 11 tahun je...??? aduhai.... kemain sedap kambing & lembu.... baby manusia pulak dimasak kari.... sengal tahap kritikal... ! :(

    ReplyDelete
  4. scary nye baca..ada ke makan mayat manusia..adoi..

    ReplyDelete
  5. Eeee, mengerikan...
    Aduh, baby 2 hari kena makan...

    ReplyDelete
  6. Hish....gelinya Raudzah ....camne mereka boleh tergamak yek...

    ReplyDelete
  7. ingatkan batak jer makan orang....

    ReplyDelete
  8. silap2 kang saudara sendiri pun dia mkn tu ...

    ReplyDelete
  9. makan orang.. ngeri betul.. tergamak dorg wat cm tu..

    ReplyDelete
  10. Eeeee. macam manalah dorang sanggup nak makan tu. Bahaya sungguh dorang ni.

    ReplyDelete
  11. biar betul sampai macam tu sekali,

    ish2, tak sanggup dengar, apalagi bayangkan...

    ReplyDelete
  12. 11 tahun?bagi 111 tahun baru cukup!sat gi keluar buat balik

    ReplyDelete
  13. Gila 11 tahun.. mcm tak de. Gila mkn org tu...

    ReplyDelete
  14. Eee... Nk mntah baca tajuk pun..

    ReplyDelete

Designed By