Breaking News

Wednesday, June 25, 2014

Pelajar Cedera Akibat Gigitan "Suarez"


Pelajar Cedera Parah Akibat Gigitan "Suarez"
Aksi Suarez Di Tambun Perak 

Telinga Cedera Di Gigit "Suarez"


Nampak gayanya, aksi Luis Suarez menggigit pemain Itali, Giorgio Chiellini berjangkit ke Malaysia. Aksi gigitan tersebut telah diapplikasikan di Tambun Perak apabila seorang pelajar Tingkatan Satu, cedera parah di telinga kiri akibat digigit rakan sekelas. Hmmm...
 
Dalam kejadian yang berlaku pada pukul 5 petang kemarin, mangsa bukan setakat berdarah di telinga akibat digigit, tetapi tubuhnya turut lebam akibat ditumbuk. Pergelutan bermula apabila mangsa bertanyakan rakan sekelasnya sama ada beliau telah membaling pen ke arahnya. Namun pertanyaan itu telah menimbulkan kemarahan rakannya. Beliau diajak untuk bertumbuk. 

Mangsa yang ketakutan, melarikan diri. Namun dikejar sebelum ditolak hingga terjatuh. Beliau kemudiannya ditumbuk berulang kali di badan dan juga kepala. Tak cukup dengan itu, suspek bertindak lebih ganas apabila menggigit telinga kiri mangsa hingga berdarah. Hmmm..inilah aksi Pailang versi Suarez.

p/s: Ganasnya adik-adik ni...Apa yang diaorang makan ya? Panas semacam.. 

Source

20 comments:

  1. haha... macam2.... nak tergelak pulak... gitu jadinya...

    ReplyDelete
  2. ada dengar berita ni pagi tadi..ish3 budak2 sekarang ni..

    ReplyDelete
  3. Keturunan Vampire a.k.a pontianak, ataupun suka layan cerita vampire diaries, gian nak gigit orang.

    ReplyDelete
  4. bunga - bunga gangster tu ... u mobile di tengahari

    ReplyDelete
  5. Hantar sekolah pondok bagi mengaji agama lebih mendalam!!

    ReplyDelete
  6. Entahlah Raudzah.... keturunan panglima semuanya hehe

    ReplyDelete
  7. dulu mike tyson, sekarang luis suarez plak...hehe

    ReplyDelete
  8. mungkin dorang nie memang species yang mengigit bila geram kot..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. tabiat dari kecik suka gigit...bawak sampai ke beso :)

    ReplyDelete
  10. eh eh..main gigit2 pulak kan..haha

    ReplyDelete
  11. Haishhh macam2 laa.. kecik2 lagi dah pandai nak bergaduh bagai...

    ReplyDelete
  12. Mmg kaki gigitlah dia ni...
    gigit 3x umobile kat sini.. :D

    ReplyDelete
  13. makin ganaslah budak-budak sekolah sekarang ni..

    ReplyDelete
  14. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Designed By