Breaking News

Wednesday, June 25, 2014

Wajah Terkini Firdaus, Budak OKU Yang Terinaya

Firdaus, Budak OKU Yang Di kurung
Wajah Terkini Firdaus, Budak OKU Yang Terinaya
Wajah Terkini Firdaus, Budak OKU Yang Terinaya 
Wajah Terkini Firdaus, Budak OKU Yang Terinaya

Pada setiap hari Rabu, Blog Santai akan menerbitkan satu entri bergambar tanpa/kurang kata-kata untuk memberi peluang kepada pembaca untuk membuat tafsiran tentang maksud gambar, berdasarkan kefahaman masing-masing.

21 comments:

  1. Entah apa lah cerita sebenar disebalik kejadian yang menyentuh hati rakyat Malaysia berkenaan anak remaja OKU ini....

    Dalam pada ramai yang marah.engutik dan mengandaikan macam2 terhadap si ibu remaja malang ini...

    Tiba2 ada pulak berita yang menasihatkan kita agar tidak membuat tuduhan dan andaian yang melulu lepada siibu...

    Kononnya ada pulak pihak yang membela bahawa siibu sayang dan tak pernah mendeta si remaja malang itu...

    Percaya atau tidal ...kita tinggi dan lihat nanti kebenarannya...

    ReplyDelete
  2. salam. hmm rasa sedih ja tengok Firdaus ni..

    ReplyDelete
  3. Susah memang susah tapi itulah kenapalah tak dikhabarkan kepada jiran tetangga atau at least saudara terdekat... kesian juga budak ini kan.

    ReplyDelete
  4. moga cepat sembuh.. kesian sgt dgn budak ni sebab baju yg dah mereput di badan

    ReplyDelete
  5. hmm..kesian..da makin nampak berisi dia..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... dah nampak berisi sikit... semoga nasib anak ini akan lebih baik lepas ni...

    ReplyDelete
  7. moga adik firdaus cepat sembuh...dan dijaga dengan baik.

    ReplyDelete
  8. Semoga kehidupan adik firdaus lebih baik selepas ini

    ReplyDelete
  9. amin...smoga khidpan dia btambah baik..
    slpas pnderitaan yg ditanggung..klikx3

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..dah naik berat bdn dia
    masa mula2 tgk gambar ni sampai menitiskan air mata
    nampak kepala lutut dia je besar, isi makin tiada
    alhamdulillah, sampai ke hari ni budak ni hidup
    budak yg terabai...kesian

    ReplyDelete
  11. semoga dia akan diberikan penjagaan yg sebaiknya di rumah kebajikan masyarakat nanti..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah... tersenyum saya bila tengok... :) :)

    ReplyDelete
  13. Moga pelihara dan lindungi anak ini...

    ReplyDelete
  14. Semoga Firdaus terus cekal ya :)

    ReplyDelete
  15. moga adik firdaus akan mendapat kehidupan yang lebih baik lepas ni..kesian tengok keadaan dia masa mula mula tu

    ReplyDelete

Designed By