Breaking News

Sunday, July 6, 2014

Panggang & Makan Daging Budak Yang Di Culik

Harimau Makan Manusia 
Panggang & Makan Daging

Panggang & Makan Daging Budak Yang Di Culik


You all ingat tak lagi dengan kisah Ahmad dari Pakistan yang makan daging mayat kanak-kanak yang telah meningal dunia? Kalau Ahmad makan daging mayat ada lagi yang lebih ganas dan ngeri. Kisah karnival moden ini berlaku di India. Beliau ditangkap ketika cuba melarikan diri bersama seorang kanak-kanak yang diculik, Sadique, 12, dari Bhoor baral di daerah Meerut. 

Modus operandi beliau adalah menculik kanak-kanak di India untuk dijual dalam keretapi yang bergerak. Jika ada diantara mereka yang tidak boleh dijual, dia akan memastikan kanak-kanak tersebut menjadi sajian makan malam atau tengah hari beliau.   Mangsa akan dibunuh, dipanggang dan di ratah. Hmmm..Memang karnival habis ni...

Kalau Ahmad dikenakan 11 tahun penjara (makan mayat), kita pun tak pasti berapa tahun hukuman untuk si peratah manusia yang masih hidup...Apalah nak jadi dengan dia orang ni ya?

17 comments:

  1. eee takut plak bila dngar..hihi seram.

    ReplyDelete
  2. punya banyak makanan sedap di donia.... manusia jugak diorang pulun nak makan... adoiiii....

    ReplyDelete
  3. kejam !!!! entah manusia sekarang ini hilang perikemanusiaan

    ReplyDelete
  4. cruel!!!!!speechless.....shocked!ad jgk org mcm ni...:(

    ReplyDelete
  5. Erk.. Biar btul.. Kjam nya...

    ReplyDelete
  6. hishhh...ngeri. Ramai manusia yang pelik dan kejam sekarang ni

    ReplyDelete
  7. ngeri betul.. makan orang pula tu..

    ReplyDelete
  8. Takut bila memikirkan org2 psyco mcm ni.. mohon dijauhkanlah... aamiin.

    ReplyDelete
  9. errr sedap ke daging manusia nih..

    ReplyDelete
  10. Ee... Ada lagi puak kanibal ni..

    ReplyDelete
  11. manusia buas,mari berbagi www.belutdahsyat.com

    ReplyDelete

Designed By