Breaking News

Tuesday, July 22, 2014

Wajah Terkini Adik Firdaus, OKU yang Di Dera


  Wajah Terkini Adik Firdaus,
Wajah Terkini Adik Firdaus

Wajah Terkini Adik Firdaus


Alhamdulillah setelah sebulan dirawat di Hospital Tuanku Ja'afar,  Adik Firdaus, OKU yang pernah menggemparkan seluruh Malaysia kini semakin sihat. Berat badannya sudah bertambah kepada 21 kilogram berbanding 15 kilogram semasa ditemui terkurung di Taman Semarak, Nilai, 21 Jun lalu. Beliau juga semakin ceria.

 Adik Firdaus, OKU yang Di Dera
 Sebelum Kejadian
Adik Firdaus, OKU yang Di Dera
 Ketika Di Temui
  Adik Firdaus, OKU yang Di Dera
Sehari Selepas Kejadian
 Wajah Terkini Adik Firdaus
 Wajah Terkini Adik Firdaus
Wajah Terkini Adik Firdaus

Kalau di lihat dari gambar-gambar di atas, memang berbezakan. Dari kurus kering dah jadi tembam sekarang. Semoga adik Firdaus dapat menikmati kehidupan lebih baik selepas ini. Hadiah Ramdhan untuk beliau.

20 comments:

  1. ye lah dah nampak berisi dan gemok...
    moga dia dapat beraya macam org lain jugak :)

    ReplyDelete
  2. hehe.. dah sihat dah...alhamdulillah...barulah nampak macam manusia... gemuk dan debab dah nampak... syukur alhamdulillah...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. nampak makin sihat...

    ReplyDelete
  4. datang berkunjung sambil menyimak artikellnya dan tdk lupa mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa, sebentar lg hari fitri akan tiba saya mengucapkan minal aidin walfaidin mohon maaf lahir dan bathin

    ReplyDelete
  5. berkunjung kemari, salam. selamat menunaikan ibadah puasa dan minal aidin walfaidin mohon maaf lahir dan batin

    ReplyDelete
  6. selamat menunaikan ibadah puasa, mohon maaf lahir dan batin, ditunggu kunjungan baliknya

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum..raudz,

    syukur alhamdulilah dah bertambah baik...

    mselim3

    ReplyDelete
  8. salam. alhamdulillah sudah semakin sihat :))

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah. semoga lepas ni dia boleh belajar macam org lain pula.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah dah brtambah baik..:)

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah..kembali kepada sedia kala..:D suka menengoknya..:D

    ReplyDelete
  12. Kalau dijaga rapi lawa dia ni... bersih lagi kulitnya walau tak dilosyen-losyen..

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah... Dh makin baik..

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah... dah nampak berisi dah dia... syukurlah...
    Invest smart... :)

    ReplyDelete
  15. memang nampak berisi dah dia..

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah. Tumpang gembira n bersyukur bila tengok keadaan adik firdaus.

    ReplyDelete
  17. alhamdulilah...syukur ke hadrat ilahi....semoga adik sihat selalu dan gembira selalu....senyum sokmo:)

    ReplyDelete

Designed By