Breaking News

Wednesday, July 9, 2014

WW # 26 : Kucing Ni Di Baling Dari Tingkat 7

19 comments:

  1. apa cerita ni... bila? kat mana? siapa malaun yang buat tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. katanya di sebuah apartment kat Singapore...teruk jugak kucing tu cedera...

      Delete
  2. astaghfirullah. lebih teruk dari haiwan..

    ReplyDelete
  3. ya Allah. sya memang tak bole la tgok kucing dibuat sebegini. pe da jadi ni ?

    ReplyDelete
  4. ni bukan kerja manusia..ni kerja 'binatang'. Kejam...sangat kejam

    ReplyDelete
  5. Giler... Sapa buat tu.. Meh baling dia juga dr tingkat tujuh tu.. Haishh

    ReplyDelete
  6. Astagfirullah... nasib baiklah selamat... yg buat tu lebih teruk dari binatang..

    ReplyDelete
  7. kucing ada 9 nyawa kan...?? alhamdulillah :) menjawab laa yang buat benda ni...

    ReplyDelete
  8. keja budak2 nakal ke raudzah? ke orang dewasa yang tak berapa nak ada akal? haishhh...

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah selamat..Semoga lekas sembuh :)

    ReplyDelete
  10. tak suka kucing pun janganlah buat aniaya sampai begitu sekali.

    ReplyDelete
  11. kurang hajar punya manusia..mohon dia dicampakan dari tingkat 7 jugak..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  12. Siannya. ...terseksa kucing tu

    ReplyDelete

Designed By