Breaking News

Tuesday, August 5, 2014

Selamat Malam MH370

23 comments:

  1. Bunda pun ada tengok rancangan ni semalam...

    ReplyDelete
  2. Saya ada menonton dokumentari ni, Syabas pada Dr.M yang lantang menyuarakan pendapatnya. Saya amat yakin, ada "Dalang" di sebalik peristiwa ini.Dr. M amat yakin bahawa pesawat boeing 777-200 boleh dikawal dari luar dan pilot tak dapat berbuat apa-apa.
    Kalau betul perkara ini berlaku, amatlah bahaya jika MAS terus menggunakan pesawat jenis ini. Beralihlah kepada Airbus, kapalterbang yang dibuat oleh Perancis. Airasia sendiri pun mengunakan pesawat jenis Airbus.

    ReplyDelete
  3. terlepas tengok rancangan ni...terima kasih berkongsi...

    ReplyDelete
  4. AB ada tengok rancangan ini..sedih..dan setuju dengan anonymous..Dr Mahathir yakin ada dalang yang mengawal MH370..

    ReplyDelete
  5. Betul tu.. Ade agenda tersendiri mengenai mh370.

    ReplyDelete
  6. Klu tiada angin masakan pokok bergoyang.. mmg ramai yg dah rasa isu ni mmg ada agenda cuma tak dpt betul2 pastikan shj. Semoga Allah jua yg merungkaikan segala kebenarannya... aamiin ya Rabbal alaamiin...

    ReplyDelete
  7. Manalah hilang agaknya MH370 ni kan Raudzah....yg ditinggalkan pun dah beranak...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah, nak kahwin baru pun tak boleh, pasal tak tahu status suami tu masih hidup ke tidak.

      Delete
  8. salam. sy terlepas rancangan ni..
    entah apa khabar la MH370...sehingga kini hilang tanpa jejak

    ReplyDelete
  9. Saya tak tengok.
    Tapi, percayalah cakap Dr. M kat atas tu.
    Kami dah lama tau.
    Tapi, siapa kami untuk suarakan.

    ReplyDelete
  10. Kat manalah diorg skrg... Allah saja yg tahu..

    ReplyDelete
  11. sedih sangat waktu ni... biarlah... mereka... tidur dengan aman....

    ReplyDelete
  12. oakley, http://www.occhialioakleyoutlets.it/
    adidas outlet store, http://www.adidasoutletstore.us.com/
    louis vuitton outlet, http://www.louisvuittonoutletstore.name/
    ed hardy clothing, http://www.edhardy.us.com/
    longchamp outlet, http://www.longchampoutlet.name/
    ray ban sunglasses, http://www.raybansunglassesonline.us.com/
    oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassescanada.com/
    cheap wedding dresses, http://www.cheap-weddingdresses.net/
    asics, http://www.asicsisrael.com/
    true religion jeans, http://www.truereligionjeanscanada.com/
    hermes birkin, http://www.hermesbirkin.org/
    lebron james shoes, http://www.lebronjames.us.com/
    nike air max uk, http://www.nikeairmaxshoes.org.uk/
    beats by dr dre, http://www.beatsbydrdre-headphones.us.com/
    michael kors bags, http://www.michaelkorsbags.uk/
    true religion jeans, http://www.truereligionjeansoutlets.us.com/
    ray ban sunglasses, http://www.ray-bansunglassess.in.net/
    nike huarache, http://www.nike-airhuarache.co.uk/
    louis vuitton, http://www.louisvuitton.in.net/
    cheap mlb jerseys, http://www.cheapmlbjerseys.us.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkors-outlets.us.com/
    swarovski jewelry, http://www.swarovski.in.net/
    designer handbags, http://www.designerhandbags.us.com/
    mulberry outlet, http://mulberryoutlet.outlet-store.co.uk/
    the north face jackets, http://www.thenorthfacejacket.us.com/
    nike roshe, http://www.nikerosherunshoes.co.uk/
    mcm outlet, http://www.mcm.in.net/
    hollister, http://www.hollistercanada.com/
    0926maoqiuyun

    ReplyDelete

Designed By