Breaking News

Friday, August 15, 2014

Tulang Babi Dalam Kolam Ikan

Foto 
Tulang Babi Dalam Kolam Ikan

Tulang Babi Dalam Kolam Ikan


Sah ujian DNA ke atas sampel tulang haiwan yang telah ditemui dari sebuah kolam ternakan ikan patin di Jalan Ipoh - Batu Gajah bulan adalah tulang babi. Ketika ini, pemilik kolam ikan tersebut telah melarikan diri serta meninggalkan kolam tersebut terbiar. hmmm..tak habis-habis kes macam ni ya...

So kepada penggemar-penggemar ikan patin di Batu Gajah, hati-hati ya. Dan kita rasa sudah sampai masanya kerajaan memantau semua ladang ternakan yang terdapat di Malaysia. Pastikan mereka didaftarkan dengan Jabatan Perikanan untuk tujuan pemantauan termasuk jenis makanan dan kemungkinan penggunaan bahan kimia lain yang menyentuh tentang isu halal dan juga keselamatan pengguna.

20 comments:

  1. malang betul kita ni..sering diaiya dengan benda haram..

    ReplyDelete
  2. tak suka tau macam ni... dah la ikan patin tu feveret sha :( dah macam2 tempat kena pantau, kalau penternakan ikan patin & keli je... mesti ada tulang babi...

    lepas ni buat kolam sendiri je la :( sobbbsobbb

    ReplyDelete
  3. ish3xx...teruk betul...xpatut pengusaha buat benda mcm ni..mcm xde mknan lain..

    ReplyDelete
  4. Geram betol bila baca psl benda ni....sakit ati! Mau untung lebey dgm cara yg salah...huishhh

    ReplyDelete
  5. uiks.....apa laa agaknya motif dia letak tulang babi dalam kolam tersebut..nak aniaya umat islam ker???isk..isk..isk...

    Regards,
    Strider

    ReplyDelete
  6. Ikan halal, tetibe jadi haram. Haihhh..macam2. -__-'

    ReplyDelete
  7. salam. astahgfirullah...macam mana bole ada kat situ tu??

    ReplyDelete
  8. Mmg tak patut langsung... tak menghormati nilai2 agama semata2 kerana keuntungan. Harap ia dipantau sebaiknya sekarang...

    ReplyDelete
  9. oakley, http://www.occhialioakleyoutlets.it/
    adidas outlet store, http://www.adidasoutletstore.us.com/
    louis vuitton outlet, http://www.louisvuittonoutletstore.name/
    ed hardy clothing, http://www.edhardy.us.com/
    longchamp outlet, http://www.longchampoutlet.name/
    ray ban sunglasses, http://www.raybansunglassesonline.us.com/
    oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassescanada.com/
    cheap wedding dresses, http://www.cheap-weddingdresses.net/
    asics, http://www.asicsisrael.com/
    true religion jeans, http://www.truereligionjeanscanada.com/
    hermes birkin, http://www.hermesbirkin.org/
    lebron james shoes, http://www.lebronjames.us.com/
    nike air max uk, http://www.nikeairmaxshoes.org.uk/
    beats by dr dre, http://www.beatsbydrdre-headphones.us.com/
    michael kors bags, http://www.michaelkorsbags.uk/
    true religion jeans, http://www.truereligionjeansoutlets.us.com/
    ray ban sunglasses, http://www.ray-bansunglassess.in.net/
    nike huarache, http://www.nike-airhuarache.co.uk/
    louis vuitton, http://www.louisvuitton.in.net/
    cheap mlb jerseys, http://www.cheapmlbjerseys.us.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkors-outlets.us.com/
    swarovski jewelry, http://www.swarovski.in.net/
    designer handbags, http://www.designerhandbags.us.com/
    mulberry outlet, http://mulberryoutlet.outlet-store.co.uk/
    the north face jackets, http://www.thenorthfacejacket.us.com/
    nike roshe, http://www.nikerosherunshoes.co.uk/
    mcm outlet, http://www.mcm.in.net/
    hollister, http://www.hollistercanada.com/
    0926maoqiuyun

    ReplyDelete

Designed By