Breaking News

Wednesday, October 1, 2014

Inilah Wajah Pengodam ATM

Inilah Wajah Pengodam ATM

Inilah Wajah Pengodam ATM 


Semalam kita ada berkongsi cerita mengenai rompakan beberapa buah mesin ATM sejak minggu lalu menggunakan virus sebagai senjata.  Ada yang komen dia orang tak takut CCTV ke? Kita pun tak pasti. Samada dia orang tak tau CCTV ada dipasang di Malaysia atau memang dia orang dah nekad, berani buat berani tanggung. So kalau itulah prinsip dia orang, dia orang memang tak bernasib baik coz hari ni,  pihak polis telah menyiarkan rakaman imej wajah-wajah pengodam terbabit. Ada gang rupanya...
Rakaman imej ini diambil daripada sistem rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di lokasi mesin ATM yang digodam. Hmmm..sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga ya..So sapa-sapa yang pernah ternampak wajah-wajah pengodam ni bolehlah buat laporan polis ya.

34 comments:

  1. Replies
    1. Tula KA..macam-macam hal dia orang nikan..

      Delete
  2. Pergh..pergh..muke ensem. Susah nak tangkap nih. Risau dia ade ketua lagi up bagi arahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la Ana..boleh tahan hensem ya...he..he

      Delete
  3. salam. ooo ada 4 orang semuanya ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada geng tu...entah-entah lagi ramaikan..

      Delete
  4. menyusahkan orang betul...tangkap cepat-cepat sikit

    ReplyDelete
  5. sime daby heeee..smlm kita ngelik dua kali heeeee baki satu tu utk hri ini ;)

    ReplyDelete
  6. ISHHH MACAM2 SEKARANG A FEW OF KAWAN AKAK DAH STAT KUARKAN DUIT DARI BANK... TAKUT KATANYA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ker...apa-apa pun bank ada insurance. In Shaa Allah duit customers are protected..

      Delete
  7. Apa yg kakak bimbang mereka dah keluar dari M'sia.
    Iicik mereka ni..

    ReplyDelete
  8. iijin nyimak aja ya, soalnya baru pertama mampir kemari hehehe...salam kenal ya

    ReplyDelete
  9. yang seperti itu yang membuat orang resah, perlu diberantas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Putri...memang perlu dibenteras segera..

      Delete
  10. itu yang gambar 1 dan 2 sama yang orangnya terus yang 3 dan 4 orangnya juga itu2 juga ya kayany, ngubah penampilan aja sedikit kelihatannya???

    ReplyDelete
  11. mema ng teruk orang seperti itu....

    ReplyDelete
  12. Padan muka depa sesuka hati jer nak curi duit orangkan,....dah duk Malaysia ni buatlah cara berhemah...ini tidak, buat onarlah pulak....Moga mereka dapat ditangkap cepat...Kat WA semalam ada gambor duit dlm rumah kena geledah ...itu yang ini ke?

    ReplyDelete
  13. datang negara org buat jenayah...hish...

    ReplyDelete
  14. Ada cerita yg saya dengar yg dia org ni penggodam macai je... tukang buat kerja ground work. Penggodam utama dia buat hacking & bank instruction dari bilik tidur di amerika latin je... wallahualam...

    ReplyDelete
  15. not good... not good.... very2 not good..... apadaaa habis duit orang kena hambikkk

    ReplyDelete
  16. BE SMART AND BECOME RICH .It all depends on how fast
    you can be to get the new PROGRAMMED card called the Blank ATM card that is capable of
    hacking into any ATM, anywhere in the world
    The card has the ability to withdraw up to $2,000 daily. Though is illegal,there is no risk of being caught
    ,because we have programmed this CARD in such a way that it is not traceable,it
    also has a technique that makes it impossible for the CCTVs to detect
    you..For details on how to get yours today, email the us on :
    cyberatmhackers@outlook.com

    ReplyDelete

Designed By