Breaking News

Monday, October 6, 2014

Go Pheonix Mencari MH370

 
Kapal GO Phoenix Akan Memulakan Pencarian MH370 Di Lautan Hindi

Pagi ni bila check twitter, antara  berita yang menarik perhatian kita adalah mengenai pencarian MH370. Setelah hampir 7 bulan kehilangan MH370, Kapal GO Phoenix milik konsortium antarabangsa Petronas-Deftech-Phoenix telah digerakkan ke lautan Hindi semalam  selama 12 hari bagi menjalankan operasi pencarian pesawat malang tersebut. Biarpun berita kehilangan MH370 hampir hilang dari media dan sebilangan masyarakat dunia, kita masih kagum dengan semangat yang ada pada mereka. Tidak berputus asa walaupun... 

Cuma satu perkara yang terlintas di minda kita bila baca berita ni, apakah Lautan Hindi yang ganas bergelora masih relevan selepas 6 bulan?

15 comments:

  1. mudah-mudahan pencarian kali ini akan berhasil

    ReplyDelete
  2. Aik? Bukan dah di jumpai ke? Mudah-mudahan di permudahkan.

    ReplyDelete
  3. sunsilk and proton...happy tuesday :D

    ReplyDelete
  4. itu yang kita nak, jangan berputus asa..

    ReplyDelete
  5. Betul tu RDZ, kita pun terfikir macam tu juga..semoga pencarian dipermudahkan dan berhasil..

    ReplyDelete
  6. Semoga dimudahkan urusan, usaha tanpa henti pasti Allah beri petunjuk

    ReplyDelete
  7. Semoga dipermudahkan usaha pencarian.. Hanya kpd Allah jua kita berdoa & berserah.

    ReplyDelete
  8. Semoga segala urusan dipermudahkan..

    ReplyDelete
  9. perbelanjaan besar inilah yg rakyat x pandang . tu sbb kot perlu kurangkan subsidi minyak ... 2x iriz menari2

    ReplyDelete
  10. semoga mereka dipermudahkan segala urusan....

    ReplyDelete
  11. Tak payahlah cari kat Lautan Hindi tu kalau sebenarnye memang x wujud di sana.
    Tun Dr Mahathir pun dah cakap takde sane..

    ReplyDelete

Designed By