Breaking News

Friday, October 10, 2014

Siapa Dalang Letupan Bom Di Bukit Bintang?


Siapa Dalang Letupan Di Bukit Bintang?

Letupan bom yang berlaku di Bukit Bintang awal pagi semalam telah mengorbankan seorang mangsa setakat ini manakala 13 lagi tercedera. Ramai yang terkejut bila baca berita ni. Apa yang selalu kita baca berlaku di negara jiran kita Thailand kini berlaku buat pertama kali di negara kita Malaysia. Nampak gaya Malaysia telah diuji pelbagai bencana tahun ni. One after another. Hmmm...

Pelbagai theori dibuat yang masuk akal dan tak masuk akal. Ada yang kata ianya berlaku disebabkan pergaduhan kongsi gelap. Ada juga yang kata ianya ada kaitan dengan malitan dan ada juga yang Kata ianya sudah di "plan". Theori mana satu yang betul dan siapa sebenarnya dalang disebalik kejadian ni masih belum dikenal pasti. Harap-harap Ada CCTV yang boleh dijadikan bukti dan dalang sebenar dibawa ke muka pengadilan. 

21 comments:

  1. bw sini...promoted content for you sis

    ReplyDelete
  2. takutkan sekarang..macam2 jadi... semoga kita semua dilindungi...

    ReplyDelete
  3. malaysia dah macam negara2 luar yg lain.. dah mula main bom2.. takut betul..

    ReplyDelete
  4. selalu kejadian di Bukit Bintang ni memang berkaitan kongsi gelap, tapi tak tahulaa... Malaysia kan tengah "aman" sekarang ni kak raudzah :)

    ReplyDelete
  5. Syukur Malaysia masih aman. Haha. Kalau polis tak cegah awal2, kat mane2 boleh ade bom. Bile2 je boleh meletup. Hmm..

    ReplyDelete
  6. so, tak de lgi lah slogan "kita masih aman"?
    Mungkin smua kena pakat muhasabah diri.

    ReplyDelete
  7. singgah petang disini.... nice share :)

    ReplyDelete
  8. kena pasang kamera sembunyi ni ... klu cctv mrk dah tau mana nak cari .

    ReplyDelete
  9. Risau klu jln2 tiba2 terjebak dgn insiden mcm ni.. mohon dijauhkanlah..
    rhb sini.. :)

    ReplyDelete
  10. Dunia kini semakin tenat. Ledakan kemodenan mendorong individu merompak dan mengganas. Tuntutan hidup dan salah guna dadah memangkin kepada kerosakan akhlak. Take care semua..please prayer at the all.. time..

    ReplyDelete
  11. takut betul dengan keganasan sebegini..

    ReplyDelete
  12. tak seronoklah kalau macam ini..seolah-olah negara kita sudah tidak selamat.

    p/s : Entri terbaru saya dalam Blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  13. Xpe.. Diorg kata Malaysia masih aman... Huhu

    ReplyDelete
  14. saya lg la terkejut baca sis..alamak x sangka dah mcm thailand rupanya..

    mnabung kereta,,

    ReplyDelete
  15. menakutkan skang ni...rasa x aman...

    RHB lagi :)

    ReplyDelete
  16. kalau tempat maksiat macam ni kena bom pun, tak siapa kisah pun. Bagi insaf sikit kepada yang beragama Islam, yang suka menghala ke sini!

    ReplyDelete
  17. Semoga dapat tangkap dalang tu cepat2.
    Sampai meragut nyawa tu.
    Apa nak jadi ngan Malaysia ni?

    ReplyDelete
  18. Tulah pasal ...... takut pulak dengarnya dah kes bom pulak....dah rasa mcm tak selamatlah pulak negara kita ni Raudzah...

    ReplyDelete

Designed By