Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

 Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan
Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan. Mesti ramai yang pernah dengar 'tagline" ni atau terbaca ayat ni kan. Manakan tidak ramai diantara rakan-rakan blogger kita adalah pengedar Shaklee yang sah. Bila Blog Santai blogwalking memang selalu terjumpa dengan mereka-mereka ni. Blog-blog mereka terisi dengan pelbagai info menarik mengenai produk Shaklee. Bagi kita situasi ni bukanlah sesuatu yang pelik kerana Shaklee adalah sebuah jenama antarabangsa yang telah mendapat tempat yang sangat istimewa dikhalangan rakyat Malaysia. Keberkesanan produk shaklee memang terbukti untuk menangani pelbagai masalah kesihatan luaran dan dalaman. So sekalung tahniah untuk rakan-rakan blogger yang telah membuat keputusan untuk menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee. 

Mengapa Shaklee jadi Pilihan Ramai

Mengapa Shaklee Menjadi Pilihan Ramai?


Bagi mereka yang baru mengenali produk shaklee, rasanya tak terlambat untuk berkonsi pengalaman kita. Sebenarnya kita dah lama mengenali produk shaklee. Cuma mungkin kita bukanlah pengguna yang setia kerana kita mengambil beberapa produk lain sebagai suplement. Namun apa yang kita boleh katakan, jenama Shaklee ni memang terbukti hebat. Ianya menjadi pilihan ramai sejak dulu lagi kerana ia adalah produk kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia. Shaklee ni hebat kerana ia mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau. Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif. 

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan
Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee - Produk Berasaskan Bahan Semulajadi



Vitamin Shaklee adalah antara produk keluaran Shaklee yang amat berjaya. Ianya terbukti berkesan dan bagus untuk kesihatan kerana ianya dihasilkan daripada ekstrak bahan-bahan semulajadi dari sumber tumbuhan dan mineral asli. Vitamin shaklee disahkan tidak mengandungi parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat (SLS), natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana, atau propilena glikol. Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tiada sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis atau perisa tiruan. Oleh itu vitamin shaklee sangat bagus dan sesuai untuk menangani pelbagai masalah kesihatan berbanding vitamin sintetik atau ubat-ubat berasaskan dadah. Antara set vitamin shaklee yang mendapat sambutan adalah set untuk kecantikan kulit, menyahkan toksid dan juga mengawal berat badan:



Set Vitamin Shaklee Untuk Mengawal Berat Badan


Set Vitamin Shaklee Untuk Wanita Bersalin

Set Vitamin Shaklee Untuk Kecantikan Kulit
Set Vitamin Shaklee Untuk Penyusuan
Set Vitamin Super Detox Shaklee 
Set Vitamin Shaklee Untuk Pesakit Gastrik

Testimoni Vitamin Shaklee Bagus Untuk kesihatan


Testimoni Shaklee bagus Untuk kesihatan dan Kecantikan
(Credit: http://annachantek.blogspot.com/p/testimoni-produk-shaklee.html)


Testimoni Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan 

Pengedar Produk Shaklee Yang Sah


So kalau you all berminat nak join keluarga besar Shaklee atau mendapatkan mana-mana produk vitamin shaklee diatas serta mendapatkan khidmat nasihat dari pengedar sah Shaklee, jom hubungi mereka seperti dibawah:

YatiAdam (Perak), WinaWellness (Pulau Pinang), ElnaOmie (Johor Baharu),BondaSihat (Sabah), IzzyAdlina (Selangor), RanauHealthyVitamins (Sabah), 
ShanaSharafas (Selangor), VitaminSiCilik (Johor Baharu), IreneVitamin (Sabah),SihatVitamin (Seremban).

Contest Bonus Akhir Tahun
Contest "Bonus Akhir tahun" - Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee & Contest Bonus Akhir Tahun 


Sebagai menyokong serta menghargai initiatif rakan-rakan blogger kita, Blogger Akma yang satu ketika dulu pernah berkolaberasi dengan beberapa penaja besar untuk menganjurkan contest Buffet Ramadhan Casa Ombak kembali lagi dengan contest terbaru, yang mengambil tema Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan. Contest yang dikenali sebagai Contest Bonus Akhir Tahun ini terbahagi kepada dua bahagian:

Kategori SEO - Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Untuk kategori SEO, kata kunci yang dicari adalah “Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan”. Pemenang akan dipilih berdasarkan 10 entri yang berada di kedudukan teratas menggunakan Google Chrome Incognito. Memandangkan setakat ini, persaingan bagi kata kunci ini hampir tiada jadi peluang kita semua untuk menang adalah terbuka luas. Apa yang perlu kita buat adalah menyediakan entry yang menggunakan kata kunci "Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan" sebaik mungkin. Hadiah menarik berupa wang tunai berjumlah RM1800 bakal menanti para pemenang. Hebatkan...Rugi kalau tak join. Mana tau boleh menang hadiah pertama yang bernilai RM600.

Kategori BONUS - Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Untuk kategori BONUS apa yang perlu kita buat adalah berkongsi artikel  Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan yang kita sediakan di Facebook dan juga Google+. Pemenang kategori ini akan dipilih berdasarkan jumlah SHARE Facebook dan Google+ terbanyak. (Pengiraan: Facebook Share + GooglePlus Share = JUMLAH Share). Hadiah menarik berupa wang tunai berjumlah RM600 bakal menanti pemenang bagi kategori bonus. Jadi tunggu apa lagi. Jom ramai-ramai kita join Contest "Bonus Akhir tahun" anjuran Blogger Akma ni. Ajak kawan-kawan join sekali ya..


Penaja Contest - Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Contest Bonus Akhir Tahun - Vitamin Shaklee Bagus Untuk kesihatan ini dianjurkan oleh Akma Omar dan ditaja oleh pengedar sah Shaklee serta ditaja oleh Bee Venom MalaysiaBlog Jawatan Kosong Kerja KerajaanJawatan Kosong Kerajaan TerkiniExam SPA Online danKongsiBersamaNora.

Tarikh Tutup Contest - Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Contest Bonus Akhir Tahun - Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan akan berakhir pada 31st December 2014. So jom semua kita join contest ni serta support rakan-rakan blogger kita. Mana tau ada rezeki boleh menang hadiah RM2600. Klik SINI untuk join k..

Kongsi Artikel Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Jutaan Terima Kasih kepada yang sudi berkongsi artikel "Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan"  yang kita sediakan ini di Google + dan juga Facebook. Semoga rezeki you all semua dimurahkan Allah. Amiinnnn..

Comments

  1. produk shaklee memang dah lama berada di pasaran.. jika di ambil dengan cara yang betul dan mendapat bimbingan dari pengedar yang sah, insya-allah mesti jatuh cinta dengan produk shaklee.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shaklee ni memang produk yang baguskan Cheeq Eem...

      Delete
  2. ramai sangat agen shaklee nowadays kan raudzah ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu lieya..It shows taht produk shaklee ni memang popular dan bagus kan lieya...

      Delete
  3. good luck dan semoga berjaya dalam contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Aishah...Ramai yang join contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan nikan..so good luck to you too..

      Delete
  4. Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan seisi keluarga. Semoga berjaya buat anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Kamil..Good luck on your entry Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan too...

      Delete
  5. Replies
    1. Jom maria join contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan

      Delete
  6. semoga berjaya dalam kontest Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks HB...Good luck on your entry Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan too..

      Delete
    2. sama-sama dan begitulah harapannya

      Delete
  7. Ternanti2 entri RZ....dah keluar rupanya. SERP blogsantai anda antara yg terbaik...maka peluang utk menang agak cerah. Semoga berjaya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ops terlupa... Shaklee memang bagus dan terbaik untuk kesihatan tubuh badan! :)

      Delete
    2. Wah ternanti-nanti artikel kita ya...he..he. Nway Thanks BM...Tapi kalau BM join sah-sah entry vitamin shaklee bagus untuk kesihatan kita tak menang..he..he

      Delete
    3. Kali ni persaingan sengit dan semuanya semakin hebat. Kelautlah juga nampaknya... Masa masih panjang, menarik utk melihat hingga dihari akhir nanti.

      Delete
    4. Contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni dah extendlah BM...panjang lagilah persaingan ni nampaknya..he..he

      Delete
  8. semoga berjaya ... otai2 seo ramai yg join nih ... rhb sini .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Vee. Memang ramai yang join contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni. Vee tak join sama?

      Delete
  9. Shaklee mmg jenama produk kesihatan yg terjamin kualitinya.. All the best Raudzah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Khir..Shaklee mmg jenama produk kesihatan yang popular khir. Bukan hanya popular tapi bagus untuk kesihatan..

      Delete
  10. Ramai pengedar Shaklee bagi info2 kesihatan.
    Mmg good job.
    Herbalife macamane? Hebat jugak kan?
    Kalau Amway..ikut polisi x boleh spread info online sebab salah satunya taknak misunderstanding. That's why x jumpa pengedar Nutrilite (produk suplemen Amway) online kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly Doc...Ramai kawan-kawan blogger yang kita kenal jadi pengedar sah Shaklee..yang lain pun ok juga kot...polisis amway tu ada baiknya juga...takut nanti salah fahamkan..

      Delete
  11. Replies
    1. Thanks potia..So tak join contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni ke?

      Delete
  12. Semoga berjaya dan terima kasih sudi sertai contest saya ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Akma coz give us the opportunity untuk ambil bahagian dalam contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni..

      Delete
  13. semoga berjaya dalam contest ni..Shaklee memang best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks rokiah...pengedar shaklee yang popular ni...

      Delete
  14. all the best kak raudzah... ramai betul yang join...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Sha..memang ramai yang joint contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan...

      Delete
  15. Replies
    1. Thanks Nurul...Jom joint contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni..

      Delete
  16. Good luck OHD on your Vitamin Shaklee Bagus Untuk kesihatan article's.

    ReplyDelete
  17. terbaik la raudzah.. semua detail. nanti kalau nk boleh contact org penang tu. hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Nina..jom joint sekali contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni..

      Delete
  18. Assalam...terima kasih sentiasa support contest saya...semoga berjaya nanti ya tq tq 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam akma...Thanks ya..harap-harap ada rezeki nanti..he..he

      Delete
  19. Entri menarik siap ada testimonial bergambar..terbaik!
    Ranking pun mantap dan berpeluang untuk naik lagi ni..gudluck ya! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks shah..semuanya yang contest vitaim shaklee bagus untuk kesihatan ni hebat-hebat.

      Delete
  20. semoga berjaya dalam contest ini yr.. YA doakan anda mendapat tempat. kesihatan itu kekayaan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks kak yati..Agreed kesihatan itu kekayaan...so kena ambil vitamin shaklee coz ia bagus untuk kesihatan kan..

      Delete
  21. gud luck unutk kontest ini..saingan memang sengit sekarang nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni memang sengit BL...your ranking also bagus..good luck ya..

      Delete
  22. semoga berjaya kak dalam contest nhe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks CP...CP pun join contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni kan..

      Delete
  23. Wah entri kak RDZ nhe sedang berada di first page .. Susah sangat mahu lawan SEO dengan Para Blogger yang sudah lama berada dalam dunia blog apatah lagi dengan para Blogger yang berpengetahuan tinggi dalam hal SEO nhe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah hilang CP...he..he...nway competition vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni masih jauh..anythings can happen..good luck to you ya..maintain first page k..

      Delete
    2. Ya contest Vitamin Shaklee bagus Untuk Kesihatan nhe masih ada masa yang panjang.. sama-sama kita berusaha kak RDZ. :)

      Delete
  24. Semoga berjaya dengan entri Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan. Semoa terus kekal di persada top SERP nanti. Insya Allah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Kamil...tough competition ni..masa pun panjang lagikan..

      Delete
  25. Assalammualaikum... Datang daripada segmen yang sama, semoga raudz berjaya dalam segmen nie k... : Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks MS...Good luck to you too...maintain first page ya..

      Delete
    2. Insaallah... raudz.. semoga sesama berjaya..

      mselim3

      Delete
  26. Replies
    1. Betul tu MT..contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni tough..ramai yang join ni..

      Delete
  27. Salam rabu Raudzah...
    Nak cuba juga lah vit shaklee ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cubalah fidah coz ramai yang kata vitamin shaklee ni bagus untuk kesihatan..

      Delete
  28. good luck raudhah...noe x pernah cuba lg produk shaklee ni...btw..thanks for the info...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Noe...tak nak cuba ke contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni noe?

      Delete
  29. best of luck for the contest kak raudzah.... tengok orang amik vit e shaklee ni cantik2 je tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Sha...nanti ada rezeki sha pun boleh ambil vitamin shaklee ni..

      Delete
  30. Wah semakin hebat... naik lagi sampai ke tangga ke 1 kak Raudzah... Jom join Contest SEO : Jom Aktifkan Mykad

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ke CP..dah lama tak check...asyik on off aje..wah ada contest seo lagi ya..nanti kita join ya...

      Delete
  31. wahhh...lengkap entry ni... semoga berjaya je dalam contest seo Vitamin Shaklee bagus Untuk Kesihatan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Zie..Ramai yang join contest seo Vitamin Shaklee bagus Untuk Kesihatan ni. Good luck to you ya...

      Delete
  32. nampak saingan semakin sengit dalam contest shaklee nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sengit KL..ramai yang join contest seo Vitamin Shaklee bagus Untuk Kesihatan ni. Good luck to you ya...

      Delete
  33. Ramai blogger malaysia yang join kontest mempromosikan produk shaklee sebagai produk vitamin yang bagus untuk kesihatan. untung pengedar shaklee ... promosi bertalu2 oleh blogger nampaknya ... masyukkk tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu HH..untung pengedar-pengedar shaklee ni kan. Ramai yang join contest seo Vitamin Shaklee bagus Untuk Kesihatan ni. promosi percuma ni..

      Delete
  34. Masa contest semakin hampir untuk tamat. Saingan juga akan jadi semakin sengittt... Semoga kak Raudzah menjadi salah seorang pemenang.. Dan semoga saya juga boleh menang hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks CP. Good luck ya..dah nak sampai ke penghujung dah contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan ni...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat