Breaking News

Wednesday, November 26, 2014

Dahsyatnya...Kanak-Kanak Di Dera Pengasuh

Dahsyatnya...Kanak-Kanak Di Dera Pengasuh

You all dah tengok video ni...hmmm..kejamnya manusia ni...biarpun video ni berlaku di Uganda, tapi tak mustahil ianya boleh juga berlaku disini kan...


Dalam video ni seorang kanak-kanak perempuan berusia dua tahun telah dibaling ke lantai sebelum dipukul, dipijak dan ditendang oleh pengasuhnya. Bagaimana pun tindakan si pengasuh, Jolly Tumuhiirwe, 22, yang menyiksa Aneela Kamanzi kerana muntah selepas makan malam dirakam melalui CCTV di ruang tamu rumah keluarga Kamanzi. Di fahamkan pengasuh kejam ini dilaporkan mengalami kecederaan yang serius apabila dibelasah oleh Kamanzi, manakala kanak-kanak malang ini telah meninggal dunia pada 15 November yang lalu. Hmmm...kesiannya dia...


16 comments:

  1. ingatkan kat Msia je.. kat mana2 pun sama..

    ReplyDelete
  2. erkkk.... dasyatnya. kesiannya budak tue. tak sanggup nak tengok. ==:

    ReplyDelete
  3. ada baca berita tadi...tp mmg x nak tengok video ni...kesian budak tu...semoga mangkuk ni mendapatk balasan yg setimpal...

    ReplyDelete
  4. macam2 hal kan sekarang ni?. kebanyakan pengasuh cuma nak ambil untung je

    ReplyDelete
  5. tak sanggup nak tgk video mcm gini...huhuhu

    ReplyDelete
  6. alamak sadis kalilah, ada ya orang macam tu

    ReplyDelete
  7. Astaghfirullah... semoga Allah mengganti Azab buat manusia yang zaliim...

    ReplyDelete
  8. tak sanggup nak tengok. baca apa yg tuan rumah post kan tu pun dah mengalir air mata :(

    ReplyDelete
  9. inilah mimpi ngeri buat ibu bapa nak hantar anak ke pengasuh

    ReplyDelete
  10. tersangaattttttttttttttttttttttttttt kejam! Ya Allah,Engkau lindungilah anak2 kecil yang tidak berdosa ini,jauhkan mereka dari manusia2 yang TIDAK BERPERIKEMANUSIAAN! Amin Ya Rabb!

    ReplyDelete
  11. tak sanggup nak tengok :-(. anak-anak tidak bersalah, kasihanilah mereka.

    ReplyDelete
  12. Penderan kanak2 dimana saja... aduhai :(

    ReplyDelete
  13. Astagfirullah... tak tahan bila tengok isu2 mcm ni.. teruk lah...

    ReplyDelete

Designed By