Breaking News

Monday, November 10, 2014

Al Kisah Skim Cepat Kaya

Embedded image permalink 
Kenapa Masih Ada Yang Percaya Dengan Skim Ni Ya?


Sedih apabila duit simpanan untuk menunaikan haji lebur sekelip mata. Dalam dunia ni ramai manusia yang tak jujur. Sebagai pengguna kita harus bijak. Jangan terlalu mudah percaya kepada Skim Cepat Kaya. Sebenarnya tidak ada skim dalam dunia ni yang menjanjikan kekayaan dalam sekelip mata tanpa usaha dan kerja keras kecuali ada udang disebalik mee. Moga kita semua tidak terpedaya.


13 comments:

  1. pelik tau bila ramai yang tersasar dengan skim ni, terdesak sangat ke...?? sha pun ikut terdesak gak tapi taknak la terlibat dengan benda camni... nanti ibarat jatuh ditimpa tangga plak... haih

    ReplyDelete
  2. Kdg2 org terpengaruh sbb agen tu pandai bercerita.. bila bab agama, dia storylah ttg hukum hakam, tuntutan & mcm2 hingga org tertarik nak melabur demi agama.. bukan melabur tapi berjuang dgn wang ringgit atas jln agama lah bagai... berjuang & terkorban.. wallahualam
    Back to school.. :D

    ReplyDelete
  3. Jangan mudah terpengaruh...
    sesetengah orang suka mengambil jalan mudah...sebenarnya..bukan senang nak senang..

    ReplyDelete
  4. sy pernah terpengaruh...sedih sgt sbb ditipu sedara sendiri...

    ReplyDelete
  5. kena berhati2 sekarang...kalau orang bermulut manis, memang kita mudah cair...kena fikir secara mendalam sebelum bertindak...

    ReplyDelete
  6. Betullah ....macamana boleh sangat senang percaya? Bukan ke benda ni dah banyak kali berlaku

    ReplyDelete
  7. pelik kan..biasanya skim cepat kaya ni 'tayang bukti'..up gambar bercuti kat luar negara, pakai kereta mewah, mulalah yang mendengar kelabu mata

    ReplyDelete
  8. skim cepat kaay sudah berzaman..sejak dari aku kecil lagi..tetapi seringkali juga ada orang kita yang tertipu

    ReplyDelete
  9. Masih ada rupanyee orang yang percaya skim cepat kaya ni. Bhahahaha. :D

    ReplyDelete

Designed By