Breaking News

Thursday, January 1, 2015

35 Maut Kerana Wang palsu

35 Maut Kerana Wang palsu
35 Maut Kerana Wang palsu

35 Maut Kerana Wang palsu


35 Maut manakala 42 orang lagi mengalami kecederaan kerana berebutkan wang palsu yang dibuang dari atas sebuah bangunan. Kejadian yang dianggap terburuk dan memalukan itu, berlaku apabila orang ramai yang sedang berkumpul untuk menyambut tahun baru, merempuh antara satu sama lain untuk mendapatkan wang palsu yang dibuang tersebut. Ramai yang terjatuh dan dipijak oleh rakan-rakan yang lain. Dan yang sangat menyedihkan wang tersebut adalah wang palsu..bukan betul pun...Hmmm...

35 Maut Kerana Wang palsu
Korban Wang palsu
Embedded image permalink
Salah Seorang Korban Adalah Rakyat Malaysia

Inilah antara kisah duka yang berlaku di Shanghai malam tadi sempena menyambut tahun baru 2015. Bila baca cerita ni, speechless. Nasib baik tak berlaku di Malaysia. Dan kita rasa kalau ada yang melakukan perkara yang sama, membuang duit dari atas bangunan kat Malaysia ni, tak mustahil perkara yang sama akan terjadi. 

16 comments:

  1. Manusia memang gila tentang wang...
    teringat pengawal yang menembak sampai rabak kepala pegawai Ambank tu... all about the money kak raudzah :(

    ReplyDelete
  2. Duit punya cerita klu mcm tu mmg sure ramai akan berebut.. kalau saya ada kat situ silap2 pun terjah juga hhmmm.. tak pasal2 maut...

    ReplyDelete
  3. duit oh duit...sape la yang buat 'prank' macam ni.

    ReplyDelete
  4. ermmm.. macam2.. gara2 duit.. hehe

    Jemput singgah "Trip ke Sabah naik Myvi" tQ

    Like page "Ejulz Blogshop" jika sudi.. Terima kasih

    ReplyDelete
  5. wah ada ada aja ya kayak di film film

    ReplyDelete
  6. ada tgk di berita semlm..tapi xtau pulak ada rkyat mlysia yg kena jugak..

    ReplyDelete
  7. Adoi aiii...sampai macam ni jadinya.

    ReplyDelete
  8. michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletcanada.in.net/
    nike air force 1, http://www.airforce1.us.com/
    soccer jerseys, http://www.soccerjerseys.us.com/
    mulberry outlet, http://www.mulberryoutlet.com.co/
    lacoste polo shirts, http://www.lacostepoloshirts.cc/
    michael kors outlet, http://michaelkors.outletonlinestores.us.com/
    ralph lauren uk, http://www.ralphlauren-outletonline.co.uk/
    toms outlet, http://www.tomsoutlet-stores.com/
    polo ralph lauren, http://www.poloralphlauren.us.org/
    nike free uk, http://www.nikefreerunning.org.uk/
    ralph lauren outlet, http://www.ralphlaurenoutlet.in.net/
    christian louboutin, http://www.scarpelouboutin.it/
    michael kors handbags, http://www.michaelkorshandbagsoutletstore.us.com/
    cheap nhl jerseys, http://www.nhljerseys.us.com/
    the north face clearance, http://www.thenorthfaceclearances.us.com/
    north face outlet, http://www.thenorthface.me/
    rolex watches uk, http://www.rolexwatches-uk.co.uk/
    coach outlet online, http://www.coachoutletonline-store.us.com/
    louis vuitton bags, http://www.louisvuittonbag.us.com/
    mbt shoes, http://www.mbtshoesoutlet.us.com/
    chanel handbags, http://www.chanelhandbags-outlet.us.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletusa.net/
    cheap oakley sunglasses, http://www.cheapoakleysunglassess.us.com/
    the north face uk, http://www.thenorthfaces.org.uk/
    jordan shoes, http://www.jordan-shoes.us.com/
    hollister uk, http://www.hollistershirts.co.uk/
    oakley sunglasses, http://www.wholesaleoakleysunglasses.us.com/
    abercrombie and fitch, http://www.abercrombie-fitch.us.com/
    0926maoqiuyun

    ReplyDelete

Designed By