Breaking News

Wednesday, December 10, 2014

Inilah Wajah-Wajah Samseng Buruan Polis

Insiden Berdarah Di Stadium Shah Alam
Wajah-Wajah Ini Di Kehendaki Polis

Wajah-Wajah Ini Di Kehendaki Polis


You all masih ingat dengan insiden pergaduhan berdarah yang berlaku di Stadium Shah Alam tempohari yang melibatkan penyokong Harimau Malaya dan penyokong pasukan Vietnam? Wajah wajah di atas dipercayai menjadi dalang dalam serangan tersebut. Tindakan liar mereka telah menjatuhkan nama baik Malaysia serta memalukan negara. 

Insiden Berdarah Di Stadium Shah Alam
Insiden Berdarah Di Stadium Shah Alam
Insiden Berdarah Di Stadium Shah Alam


Semoga tiada kompromi dan tindakan yang sewajarnya diambil ke atas mereka supaya ia menjadi pengajaran kepada mereka-mereka yang berada di luar sana yang mungkin berniat untuk menjadi samseng dimasa-masa akan datang. Mungkin mereka-mereka ni perlu di ban dari memasuki stadium pada masa akan datang. So bolehlah dia orang tengok bola kat kedai mamak atau kat depan TV kat rumah masing-masing.

16 comments:

  1. Bila emosi melangkau waras akal... Macam ni lah yg jadi... At last menang atau kalah tak ada apa yg kita dapat pun... Huhu

    ReplyDelete
  2. memalukan je. hopefully harimau malaya dapat beraksi lebih baik untuk perlawanan esok.

    ReplyDelete
  3. Takutnya.. harap penyokong Vietnam tak balas balik bila Harimau Malaya datang sana..

    ReplyDelete
  4. MEMALUKAN!! Harap2 samseng2 ni dapat ditangkap dan diberikan hukuman yang setimpal dan smoga kita semua dijauhkan dari mereka2..aminn

    ReplyDelete
  5. Memalukan negara je samseng-samseng ni..

    ReplyDelete
  6. Memalukan!

    Kerana nila setitik, rosak susu sebelanga...

    ReplyDelete
  7. Samseng bola... buat malu negara je...

    ReplyDelete
  8. semoga mereka ini diberi tindakan yang setimpal dgn kelakuan buruk dan semoga mereka insaf dgn perbuatan mereka

    ReplyDelete
  9. sedih2 tgok malaysia kalah dengan vietnam, sedih lagi tgok perangan penyokong yg macam ni..

    ReplyDelete
  10. Kerana mereka inilah haritu mata tak pandang ke padang dekat stadium. TP pandang apa yg jadi kat sebelah sana. Fokus terganggu.

    ReplyDelete
  11. Dengarnya tak cukup penonton yg bergaduh pemain pun gaduh jugak...hish...
    Apa nak jadi....penuh perasaan sangat depa tonton bola tu

    ReplyDelete

Designed By