Breaking News

Sunday, December 14, 2014

Kejam: Putar Anak Dalam Mesin Basuh Hingga Mati

Putar Anak Dalam Mesin Basuh Hingga Mati

Putar Anak Dalam Mesin Basuh Hingga Mati



Kejamnya lah manusia ni. Ada yang dera anak, ada yang bunuh anak dan ada juga yang menyeksa anak tanpa rasa belas kasihan. Kisah dari Texas ni juga memang kejam tahap gaban. Seorang bapa sanggup membunuh anaknya yang berusia 4 tahun dengan memasukkan beliau kedalam mesin lalu lalu memutarnya sehingga mati. Ya Allah kejamnya lah.
Pembunuhan itu disedari apabila suspek menghubungi pasukan paramedik untuk meminta bantuan berikutan keadaan anaknya yang tidak sedarkan diri setelah terjatuh kedalam mesin basuh. Siasatan polis bagaimanapun mengesan mangsa telah dibunuh dan bukan terjatuh ke dalam mesin basuh.
Mesin basuh itu didakwa bukan jenis automatik dan pintunya juga tidak tertutup secara automatik. Oleh itu, mangsa dipercayai telah dibawa masuk ke dalam mesin basuh oleh suspek yang kemudian menghidupkan mesin berkenaan dengan tujuan membunuh. Kanak-kanak malang itu dipercayai terbunuh akibat kecederaan parah yang dialaminya akibat diputar di dalam mesin basuh. Hmmm....sedihnya lah...


16 comments:

  1. Astagfirullah... sampai hati dia... mmg gila punya org ni.. istigfar bnyk2 bila baca ni...

    ReplyDelete
  2. kejamnya ayah tu..sanggup buat anak sendiri macam tu :(

    ReplyDelete
  3. klu dah x sanggup nak bela , kan baik hantar je kat rumah kebajikan ... marigold

    ReplyDelete
  4. nak menangis baca kisah ni... tak mampu nak bayangkan kak raudzah :( sedih...

    ReplyDelete

Designed By