Breaking News

Saturday, December 6, 2014

Quote Of Sunday

Quote Of Sunday

Today,
Give a stranger one of your smile,
It might be,
The only sunshine he/she sees all day.

And do remember,

When You Laugh Or Smile, 
It Triggers A Part Of Your Brain That Actually Makes You Happy.    

It takes only a moment,
But its memory can last forever.

14 comments:

  1. Senyum...tak perlu kata apa-apa..
    Salam hujung minggu Raudzah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea...keep smiling k & selamat berhujung minggu..

      Delete
  2. Assalam, terima kasih sudi keteratak bunda dan memahami situasi dan mendoakan kesihatan bunda...terharu sangat.

    Walaupun dalam mood istirehat bunda beransur singgah dan komen rambang keblog2 kalian...

    terima kasih sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalakumsalam BUNDA..

      Terima kasih coz sudi singgah walaupun kesihatan bunda tak begitu mengizinkan..

      Delete
  3. salam hujung minggu..tetap tersenyum walaupun hari ni kena kerja..huhu

    ReplyDelete
  4. teringat seorang aunty tu... Sha memang suka senyum kat dia... dia suka cakap kat Sha tau... "awak senyum manis sangat..." aww malu :P

    ReplyDelete
  5. Betul tu....bukan kena bayo pun senyum ni, paling kuat depa buat tak tau je kat kita....

    ReplyDelete
  6. Saya tengok keadaan, kalau orang depan saya masam je..otomatik saya susah nak senyum. Kalau dia peramah, ok lah.

    ReplyDelete
  7. Salam ceria selalu... senyum itu satu sedekah.. :)

    ReplyDelete

Designed By