Breaking News

Monday, December 29, 2014

Whatsapp Palsu?


Sebaran melalui whatsapp menceritakan detik cemas penuh dramatik bagi menyakinkan pengguna lain agar terus menyebarkan maklumat palsu ini.
Whatsapp Palsu?

Whatsapp Palsu?


Mesti ramai yang dah terima whatsapp ni kan? Tak tau nak komen apa kepada yang menyebarkan berita ni. Walau apa pun menurut rekod yang dikeluarkan oleh pihak polis, hanya sembilan kematian dan empat kehilangan telah direkod dalam kejadian banjir di Kelantan sejak 17 Dis lalu. So mohon sangat kepada mereka-mereka yang suka menyebarkan berita-berita ngeri macam ni, pastikan dulu kesahihan nya ya. Kalau tak pasti jangan sebarkan. Jangan memburukkan lagi keadaan kerana ia akan menambahkan lagi "sengsara" ke atas mangsa-mangsa yang terlibat. Jaga perasaan mereka ok. #Pray4pantaitimur

11 comments:

  1. tulah, nak share apa-apa pun tak berani sekarang ni..huhu...takut salah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh share,, tp kne letak sumber dari manaa - kedaionlinemy.com

      Delete
  2. jangan biar diri kita berdosa.. apapun kita kena selidik kebenarannya terlebih dahulu kan,,

    ReplyDelete
  3. Saya pun ada terima dari group kengkawan... mula2 ingat betul.. hhmmm siapalah yg suka buat kecoh smpai mcm ni...
    Pentex sini utk hasil gambar terbaik.. :D

    ReplyDelete
  4. Hmmmm.. Tak tahulah. Fitnah berleluasa..

    ReplyDelete
  5. michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletcanada.in.net/
    nike air force 1, http://www.airforce1.us.com/
    soccer jerseys, http://www.soccerjerseys.us.com/
    mulberry outlet, http://www.mulberryoutlet.com.co/
    lacoste polo shirts, http://www.lacostepoloshirts.cc/
    michael kors outlet, http://michaelkors.outletonlinestores.us.com/
    ralph lauren uk, http://www.ralphlauren-outletonline.co.uk/
    toms outlet, http://www.tomsoutlet-stores.com/
    polo ralph lauren, http://www.poloralphlauren.us.org/
    nike free uk, http://www.nikefreerunning.org.uk/
    ralph lauren outlet, http://www.ralphlaurenoutlet.in.net/
    christian louboutin, http://www.scarpelouboutin.it/
    michael kors handbags, http://www.michaelkorshandbagsoutletstore.us.com/
    cheap nhl jerseys, http://www.nhljerseys.us.com/
    the north face clearance, http://www.thenorthfaceclearances.us.com/
    north face outlet, http://www.thenorthface.me/
    rolex watches uk, http://www.rolexwatches-uk.co.uk/
    coach outlet online, http://www.coachoutletonline-store.us.com/
    louis vuitton bags, http://www.louisvuittonbag.us.com/
    mbt shoes, http://www.mbtshoesoutlet.us.com/
    chanel handbags, http://www.chanelhandbags-outlet.us.com/
    michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletusa.net/
    cheap oakley sunglasses, http://www.cheapoakleysunglassess.us.com/
    the north face uk, http://www.thenorthfaces.org.uk/
    jordan shoes, http://www.jordan-shoes.us.com/
    hollister uk, http://www.hollistershirts.co.uk/
    oakley sunglasses, http://www.wholesaleoakleysunglasses.us.com/
    abercrombie and fitch, http://www.abercrombie-fitch.us.com/
    0926maoqiuyun

    ReplyDelete

Designed By