Breaking News

Monday, January 19, 2015

Tak Kan Mungkin


Untuk semua pembaca Blog Santai...Tahniah Caliph Buskers


Lagu favorite sekarang ni...Tak Kan Mungkin. Single dari Azmi Caliph Buskers. Sedap kan...Tapi sayang tak dimainkan di radio..

46 comments:

  1. Salam berblogging... vokal dia mmg mantap.. terbaik.. salute!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai khir...best kan suara dia..mantap...

      Delete
    2. Salam singgah.. semoga sentiasa sihat & ceria selalu ye... aamiin.. :)

      Delete
  2. sis..lama menghilang..ke mana aje..hehehehe..Caliph Buskers the best..

    ReplyDelete
  3. mmg bes giler.... kelebihan allah beri di samping kekurangan nya

    ReplyDelete
  4. Fiza tak dengar lagi.. mmg tak de kat radio..

    ReplyDelete
  5. Kekurangan yang Allah bagi, kelebihannya menutupi kekurangan kan? Allah maha adil =)

    ReplyDelete
  6. saya singgah sini sis.... mmg best diorang ni nyanyi.... mantap!

    ReplyDelete
  7. salam... dah lama tak singgah sini... saya pun kagum dengan kehebatan caliph busker .... :)

    ReplyDelete
  8. Tak kesempatan mendengar Caliph Busker. Dengarnya memang hebat suara dia.

    ReplyDelete
  9. Maaf lama x singgah ke sini. Tapi blog ni tetap di hati KA. Mmg terbaiklah caliph buskers ni

    ReplyDelete
  10. tuah manusia siapa pun tak tahu kan...
    rezeki caliph busker walaupun tidak nampak,
    tapi dia org cari rezeki yg halal...tahniah

    ReplyDelete
  11. first time dengar ni...best jugak ek

    ReplyDelete
  12. Macam x percaye je pada mulanye..
    salute caliph buskers,, cayok edry kru.

    ReplyDelete
  13. Best lagunya...
    Kan best Edry panggil buat recording....

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah...bertambah rezeki lepas ni...

    ReplyDelete
  15. kurang mengikuti muzik tempatan... kenapa yer tak dimainkan di radio? apa masalahnya?

    ReplyDelete
  16. Makin feymes kan caliph buskers ni. Suara dia power. Minat gak! Hihi.

    ReplyDelete
  17. Singgah sini ye .. nak tahu blog anda di ciplak atau tidak ? baca entry ni .. harap membantu !


    http://muhammadshahril97.blogspot.com/2015/01/apakah-itu-got-blogger.html

    ReplyDelete
  18. suka3! salah seorg peminat diorg..hehe..

    ReplyDelete
  19. keren juga suaranya ya, enak didengar

    ReplyDelete
  20. dia menyanyi memang best, kita suka..vokal mantapp

    ReplyDelete
  21. Work from Home - Home Based online Jobs earn upto 1400$ weekly. Hit this link;

    http://payfunda.biz/invite/?share=nsnasidi

    ReplyDelete
  22. Assalam Raudzah....lama tak dengar khabar awak...
    Lama jugak awak tak menulis yeh....bercuti ke?

    ReplyDelete
  23. tak silap pilihan edry ... baru perasan ada juga entry pd januari .

    ReplyDelete

Designed By