Breaking News

Friday, August 16, 2013

Misteri Lelaki Berwajah Anjing

 brazilian dogman1 Brazilian Man Has Surgery to Get The Face Of A Real Dog Pictures Seen on www.VyperLook.com
 Lelaki Berwajah Anjing

Pelik Tapi Benar: Lelaki Berwajah Anjing

Apa nak jadi dengan dunia ni..dah ada wajah yang sempurna sebagai manusia..nak jadi Anjing pulak...Hmmm pelik sungguh..

Rodrigo Braga dari Brasil, sangat mengkagumi keindahan yang ada pada anjing. Terpesona dengan kesempurnaan wajah anjing, beliau membuat keputusan untuk membuat pembedahan plastik untuk kelihatan seperti anjing. Untuk menunaikan hajatnya, beliau sanggup membayar sejumlah wang yang besar untuk menjalani pembedahan bagi melekatkan moncong, kening dan telinga seekor anjing yang telah mati ke wajahnya.

brazilian dogman9 Brazilian Man Has Surgery to Get The Face Of A Real Dog Pictures Seen on www.VyperLook.com 
 Proses menghasilkan "Dogman"

Setelah wajah Lelaki berwajah Anjing dimuat turun di internet, ianya menjadi viral dan pelbagai kritikan dilemparkan. Akhirnya Rodrigo, membuat keputusan untuk membongkar kisah Misteri Lelaki berwajah Anjing. Beliau terpaksa mengaku bahawa, apa yang dilihat sebenarnya bukanlah lelaki berwajah anjing yang sebenar. Ianya hanyalah salah satu hasil kerja seni beliau untuk kelihatan seperti anjing. Seorang doktor veterinar telah di tugaskan untuk menjahit bahagian-bahagian muka anjing pada muka beliau untuk memastikan beliau kelihatan seperti anjing. Hmmm..

p/s: Jangan ada pulak yang nak buat macam ni kat Malaysia dah..Yalah kat Malaysia kan ramai "Dog lover".

11 comments:

  1. segalanya mungkin dengan photoshop dan juga kekreatifan seni orang2 di luar sana tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Farah..This one sure ada sikit photoshop..

      Delete
  2. Kenapalah ada manusia yang berfikiran spt binatang...Hmmm, dah sempurna nak jadi cacat! Jadikanlah ia sempadan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah masalahnya BM..dah elok-elok jadi manusia nak jadi anjing..hmmm

      Delete
  3. Apelah.. mcm2 perangai orang ni.. hihihii :D

    ReplyDelete
  4. macam2...seni la sangat tu..

    ReplyDelete
  5. Hilang akal betul manusia sekarang ni....
    Muka dah hensem cenggitu pun masih ada hati nk jadi muka anjing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Okje..muka hensem pun tak appre4ciate..nak jugak jadi aanjing..hmmm

      Delete

Designed By