Skip to main content

Tahniah Pemenang Pengomen Tegar Blog Santai Bulan August


First of all, kita nak inform you all mengenai Segmen Baru Blog Santai yang dinamakan Carta Pengomen Tegar Blog Santai. Carta ini telah bermula (unofficially)  pada bulan August 2013, dan akan diadakan setiap bulan. Pemenang Segmen ini akan terpilih daripada 10 Pengomen paling banyak di Blog Santai pada setiap bulan. Semua Pemenang akan disenaraikan dalam Bloglist Istimewa Blog Santai, i.e satu-satunya Bloglist yang ada di Blog Santai mulai bulan September.

Carta ini mungkin akan berubah pada setiap bulan, ataupun kekal jika tiada kemasukan Pengomen baru. Di samping itu, 3 Pengomen paling banyak pada bulan-bulan tertentu akan menerima Hadiah dari Blog santai. (Bulan-bulan ini adalah Rahsia..Sorry guys).

Berikut Adalah Carta Pengomen Tegar Bulan Ogos:


Tahniah kepada semua Pemenang Pertama Segmen ini. Terimakasih banyak-banyak sangat coz selalu singgah and komen dientry-entry Blog Santai. Dan kepada pelawat-pelawat serta Silent Reader Blog Santai, kita juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi melawat dan membaca entry-entry yang ada walaupun tidak meninggalkan sebarang komen. Without you guys my Blog's Pageview dan Alexa Ranking tidak akan kemana-mana. And I am very proud to say that I am very grateful with my Blog's Performance yang baru berusia setahun ini. That is all because of you guys!!!!!

Thank you, Thank you, Thank you and Thank you Very-Very Much

Comments

  1. Replies
    1. cik akak pun rajin jugak datang sini..tapi tak cukuplah cik akak nak bagi hadiah...

      Delete
  2. tahniah buat semua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom kathy jadi pemenang bulan September..

      Delete
    2. inshaAllah..kathy sahut cabaran dan kejar target tu..hehehe...

      Delete
  3. Replies
    1. tahniah Lieya and Tq k coz selalu ziarah Blog santai..

      Delete
  4. Wah.. kali ni no 1 hahaa. X sangka. Anyway, thanks!
    Ur blog pun mmg bnyk info yg menarik. Mmg I suka utk singgah baca...
    I ni asalnya berbloging sbb menyambil suka2 menulis & then jadi hobby pulak setiap kali ada kelapangan. X berapa pndai sgt brbloging, suka tulis2 je smbil2 kenal2 :)
    Sementara masih ada masa berpeluang utk baca blog & komen2 luahkn pendapat i akn teruskan. So, I personally thanks to u again Raudzah for the chart announcement & wish u all the best in blogging too. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah Khir..coz superbly support Blog Santai..kita pun bukan pandai menulis pun and asalnya just suka-suka. Tapi dia dah ada yang baca rasa terpanggil pulak untuk perbaiki content Blog ni..cuba bagi yang terbaik...jangan serik datang sini ya...

      Delete
  5. aiza suka baca perkongsian isu semasa di blog raudzah.. :D

    ReplyDelete
  6. tersenarai jugak?? tak sangka...sy memang suka berkawan..so tak salah saya bw kat blog kawan2 sy...harap blog nie akan terus maju...yeeesssza..

    ReplyDelete
  7. Eh ada lagi yeh kita dalam bulan Ogos tu.... baru sat tgk tepi mcm dah hilang nama huhu

    ReplyDelete
  8. tahniah kpd mereka,
    saya baru je datang sini,

    ReplyDelete
  9. wahhh..tahniah bt mereka semua =)..

    ReplyDelete
  10. tahniah buat semua... ada antranya rakan prihatin di blog sy juga...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Segmen : Kasi Terjah by Add

Kenapa Rukuk dan Sujud Dalam Solat