Breaking News

Tuesday, November 19, 2013

Koleksi Lawak Santai : Laut Mati

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/Dead_Sea_by_David_Shankbone.jpg
Laut Mati (Source)

Terusan Suez Vs laut Mati


Koleksi Lawak santai yang kita nak kongsi hari ni adalah mengenai kisah Terusan Suez dan Laut Mati.
 
Dua pelajar sekolah rendah, Ali dan Ahmad selalu bercerita tentang kehebatan bapa masing-masing. Suatu hari sedang mereka berjalan kesekolah:

Ali : Kau tau tak Terusan Suez?
Ahmad: Tau..Kenapa?
Ali: Ayah akulah yang mengoreknya.
Ahmad: Ohhhh Kecil tuuuuuu....Kau pernah dengar laut mati tak?
Ali: Pernah..Apa hal pulak?
Ahmad: Ayah akulah yang bunuh tuuuuu....
Ali: ??????

32 comments:

  1. Hehe...tukang karut yang sama hebat tu .

    ReplyDelete
  2. hahahaha..laut pun boleh dibunuh yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah Puteri..Tak tercapai akal..he..he

      Delete
  3. hahaha...terrer giler bapak dia..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. ni sembang sapa hebat nih ... heheheee

    ReplyDelete
  5. hahaha..kena ayat lagu tuu memang ayat pemati laa jawabnya

    ReplyDelete
  6. hihi.. hebat betul ayah dia bunuh laut tu.. :D

    ReplyDelete
  7. hahaa.. mati laut tu dibunuh ayahnya.. :D :D

    ReplyDelete
  8. ah..apalah semua main sebat jer jawapan dia heeee

    ReplyDelete
  9. Budak2 sekolah memang suka ckp mengarut mcm tu

    ReplyDelete
  10. macammmane yer cara mmbunuh laut?? hihi...

    ReplyDelete
  11. teringin nak berenang kat laut mati.. dengar cita boleh terapung! haha

    ReplyDelete
  12. Haha... Memang dia paling hebat.. Hebat menipu..

    ReplyDelete
  13. Masing-masing tidak mahu mengalah. :-)

    ReplyDelete
  14. Masing-masing tak nak kalah, haha

    apapun salam perkenalan dan salam ziarah.

    ReplyDelete

Designed By