Breaking News

Wednesday, January 1, 2014

Rebat Touch n'Go Boleh Di Tuntut Hingga Jun 2014?

 Touch 'n Go
Boleh Tebus Rebat Touch n Go Sehingga Jun 2014?

Rebat Touch n'Go Mansuh Tapi Boleh Di Tuntut Hingga Jun 2014?


Semalam ramai yang berpusu-pusu Menebus Rebat Tunai 20% di kebanyakan kaunter Touch n' Go. Cuma mungkin ada yang tak berkesempatan. Tapi menurut sumber terbaru, mereka-mereka yang belum berkesempatan menuntut rebat yang telah dimansuhkan berkuat-kuasa 1 January 2014, boleh berbuat demikian sehingga Jun 2014.

Rebat Mansuh tapi Tiada Arahan?


Namun, informasi yang di beri oleh kakitangan yang bertugas juga agak mengelirukan kerana menurut mereka, tidak ada arahan bertulis dikeluarkan mengenai perkara tersebut. Ada yang kata ya dimansuhkan, ada yang kata belum dan ada juga yang kata dimansuhkan tapi boleh tuntut sehingga Jun 2014.

Hmmm..macam-macam versi ya. Apa pun yang pasti Rebat Tunai Touch n' Go ini adalah hadiah dari kerajaan. Jadi bila mereka mengamalkan dasar berjimat-cermat maka banyaklah yang dipotong dan dikurangkan..Mungkin itulah yang terjadi. Hadiah dah tak ada lagi!!!!

p/s: Pada mereka-mereka yang belum berkesempatan, tak rugi cuba nasib ya. Mungkin betul boleh tebus sehingga Jun 2014.

15 comments:

  1. wahh betul ke ^_^ boleh tebus nie

    ReplyDelete
  2. belu,smpat nk tebus..huh.. klu rezeki tak ke mana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah sempat lagi tu Maria!!!

      Delete
  3. touch n go? saya xde tol pun sini. heheh

    ReplyDelete
  4. Jngn dpt hadiah capati dah lah hahaa.. :D harap2 bolehlah tebus. Mmg nk kena singgah di pej tol lah nnti..

    ReplyDelete
  5. pasti ramai yang akan pergi tebus :)

    ReplyDelete
  6. kena tebus cepat2 laa ni jawabnya....

    ReplyDelete
  7. Baru baru ni barulah dpt tebus Raudzah.....jarang tu nk redeem tp tak sempat dan tak terjumpa tempat dia kan....so dptlah gak RM250.... itupun 3 bulan terakhir ...sebelum tu kira bagi free kat depa jelah

    ReplyDelete
  8. get more benefit and the same time yg xbenefit pon byk..katanya as per request. +__+ dapat BRIM pn same je.kne bayar itu ini jugak.sama aje

    ReplyDelete

Designed By